poniedziałek, 14 października 2013

5. Simowe awatary


Dobry ranek! Dlaczego ranek? Bo piszę to o szóstej rano. A dlaczego
dobry? Bo mi się podoba :) Dzisiaj inna notka,  ponieważ będzie porcja
 simsowych awatarów od znajomej z forum, gdzie uważam, że ona ma prawdziwą smykałkę 
do robienia awatarów. Żeby nie było zbędnych awantur, tłumaczę już, że autorka grafiki
WYRAZIŁA zgodę na publikację i żeby nie przywłaszczyć,
podam od razu blog mojej znajomej. c:





A jako, że już nie mam nic do napisania, daję simsowe awatary. :)












Oczywiście, Charionette ma tego o wiele, wiele więcej, ale poranny leń mi mówi,
że 3/4 zostawię a tej 1/4 dam spokój. ;-; Tak więc poranny klimacik,
jogurt straciatella sprawił, że Herbę obudziło nawet, jak tylko 5 godzin spała.
A i tak zaraz pewnie w szkolę zasnę, bo od rana prawie do wieczora ._.

Także życzę wam moje drogie muchomorki dobrego dnia w szkole, byście wytrzymali z
jakże kochaną przyjaciółką (sarkazm) nauką :) Do następnej notki!

Uwaga! Data nieprawidłowa, bo przygotowałam szkic posta 14-tego, ale notka jest
oficjalnie opublikowana 15-tego!

1 komentarz:

  1. Dzięki, dodaję twojego bloga do obserwowanych. ; ) Fajne są te awatary.

    OdpowiedzUsuń