niedziela, 10 sierpnia 2014

#19 Oficjalne POWRACAM

#Temptingsims Serwus! Blog zamarł na baaaaaardzo długo, choć wcześniej dałam o sobie znać. Postanowiłam nieco posprzątać. Z rodzin zostawiłam jedynie Martinezów, którzy dla mnie są dobrą pamiątką. Aczkolwiek trzecią generację simsów zostawiłam, powróciwszy miłosiernie do dwójki, którą pobrałam ze wszystkim za darmo. Wakacje mijają całkiem dobrze. Zaliczyłam tygodniowy wyjazd do Łeby, morze dużo mi dało. Jak zawsze wrócę wypoczęta, choć teraz materiału będzie coraz więcej. Dzisiaj przedstawię wam dwójkową rodzinę, czas na przerwę od denerwujących Simsów3 :)

Obrazowie- część 1

Każdy ma tą rodzinkę w bibliotece, a wybrałam pierwszą lepszą.  Oto Janina i Mateusz Obraz po zmianie wyglądu.

Jemu ta zmiana o wiele bardziej przypadła do gustu, sądząc po reakcji.

Para starała się mieć dzieci, próby szły na marne. Postanowili zaadoptować prześliczną Ernestynę.

Dziewczynka była szczęśliwa, mając nowych rodziców. Uwielbiała zabawy z Janką.

Kasy się dorobili, to gwizdu na wakacje. Kobietki takie silne, czy ja o czymś nie wiem? :o

Wioska Takemizu wita...

...i żegna.

Buzi buzi przed podróżą powrotną.

Mała otworzyła straganik z lemoniadą przed domem. Interes się powoli kręci, niemało zarobiła. :)

Kiedy dziecko przed domem, ci nyga-nyga.

Mamuśka też skusiła się na lemoniadę.

Bańki mydlane *3*

Janka poszła na miasto. Poznała Różę Zielonkę, którą czasami pogrywam i też tu pokażę jej losy.

 A kysz robale, a kysz!

Nowe hobby, garncarstwo. 

 Ernestyna wróciła ze szkoły, odrabia lekcje.

 Mateo zaś wrócił z pracy zadowolony, kolejny awans :)

 Pogaduszki.

Tatuś i córcia oglądają jakieś filmy. Facet taki leniwy, że nawet się nie przebrał.

Przyszła cyganka, ale jedynie się przywitała.

 A na koniec Janka z jakimś piesełem. 

Liczę na to, że blog ponownie nabierze tempa, jak początkowo :) Przesyłam całusy i do następnego posta!

4 komentarze:

  1. Fajnie, że wracasz ^^ Ernestyna jest ładna c:. U mnie w dwójce, jak simowie dmuchają bańki, to te bańki ciągle potem za nimi latają ;c. Słodkie jest to zdjęcie 3 od dołu :). Nowy szablon jest prześliczny *-*.
    shiny-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że Ernestyna to adoptowana dziewczynka, ale śliczna <3 Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ładny szablon, tylko ta jasnoróżowa czcionka na białym tle we wpisie... ;__;
    Też czasem lubię pograć maxisową rodzinką. Lubię ich stylizować po swojemu i w ogóle. :D
    Jak na adoptowanego dzieciaka to Ernestyna faktycznie całkiem ładna. =o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak u ciebie z jasnością ekranu, ale u mnie ten róż jest jak pastelowy... postaram się zmienić kolor :) Same ładne dzieci mi się trafiają, huehue!

      Usuń