niedziela, 17 sierpnia 2014

#22 Downloady

#Atypical sims Bonjour! Dzisiaj obiecane downloady. Trochę może mało, ale oj tam. Notka nieco późno, bo wróciłam od przyjaciółki, najlepszy dzień w życiu <3 W okolicach wtorku zjawi się 23 notka. Garstka ciuchów oraz fryzur dla płci żeńskiej do dwójki, wybierałam głównie z TSR. Mam nadzieję, że coś wam się tu spodoba, wiadomo- każdy ma inny gust ;)

Downloady
TheSims2















Pobierz

W najbliższym czasie otrzymacie downloady z rodzinami, uwierzcie mi, jestem okropnie zmęczona. :( Nie wiem, co dalej napisać. Do następnej... notki! :D

8 komentarzy:

  1. Mi się bardzo te downloady podobają *.*. Mam jednak postanowienie, że nie pobieram downloadów do simsów , bo boję się, że mi się gra popsuje. Najbardziej mi się podoba I, IV, V i ostatni ze stroi, a z fryzur wszystkie *-*
    Nie mogę się doczekać rodzinek do pobrania <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, ale przestrzegam tej samej zasady co ty ^^ Postaram się zająć w wolnym czasie save'ami rodzinek :)

      Usuń
  2. Świetne downloady, szczególnie ubrania <3 Pozdrawiam i pobieram ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój wybór wpadł do gustu :) Dziękuję i odpozdrawiam <3

      Usuń
  3. Ładne ciuszki, ale na razie nie pobieram. Mam już sporo CC, więc zasysam dodatkowe tylko jeśli są mi potrzebne albo jeśli są jakieś supermegaodjechane. XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudeńka omg! jak zaczęłam pobierać to nie mogłam przestać haha! <3

    OdpowiedzUsuń