sobota, 16 sierpnia 2014

#21 Rodzina McGraw

#Charionette's atelier Bonjour! Miło mi, że blog na nowo nabiera tempa, i chętnie przeczytałam garstkę waszych odpowiedzi w poprzedniej notce. Padła propozycja, głównie o downloady rodzinek oraz ciuchów do TS2, jutro pojawi się specjalnie notka. W środę pierwszy raz od ponad trzech tygodni włączyłam trójkę kosztem reinstalacji Kariery, Luksusowego Wypoczynku oraz małym zmniejszeniu jakości otoczenia. Gra dzięki temu śmiga całkiem dobrze, więc w końcu święty spokój z błędami 12. :) Bonne lecture!


McGrawowie, część 1

 Zapewne każdemu znany miastowy z Sunset Valley, Stiles McGraw.

Simka, stworzona na moją podobiznę i o moim imieniu- Julia Flint.

 Oboje wyprowadzili się ze swoich domów, by zamieszkać razem.

 Niby się przyjaźnią...

 ... a jednak...

 ... aż nawet za bardzo <3

 Po dwóch dniach przyjaźni zostali parą... logika Herby mode on.

 Julka gotuje obiadki.

 Poważne dyskusje przy sajgonkach na temat pracy.

 Pospałoby się, ale trzeba iść pieniądze zarabiać...

 Na razie doprawiaczka, a zaraz mistrz kuchni! 

 Stiles czeka na swoją zmianę, wycinając kupony z gazet.

 A jednak miał wolne i wybrali się na randkę do parku.

 Śliczna <3

 Śliczny <3

 Czas leci szybko, więc postarali się o dzieci z skutkiem.

 Podoba mi się ta sukienka.

 Kochanie, będziesz tatą!

 Będą idealnymi rodzicami <3

 Odpoczynek przede wszystkim przy malowaniu.

 Żeby to nie były nieślubne dzieci, szybkie oświadczyny...

 ... i cichy ślub w towarzystwie przyszłych bachorków.

 A oto założyciele rodziny McGraw <3

 Fundusze rodziny pozwoliły na remont ich sypialni. Zajeżdża maxisem, ale jestem z tego pokoju dumna!

 Uwielbiam ten ruch bardzo!

 Julia namalowała dwa ładne obrazy, które zawisły w pokoju. 

 Brzuch jak wielki melon!

 Nagły zryw, bo poród.

 Omg, moje dzieci wychodzą! ;_;

Na świat przyszli dwaj synowie- Stiles jr. oraz Peter.

 Maluchy już w swoim pokoju. Szczerze- średnio mi się podoba. :<

 Julka korzysta z dni wolnych, uprawiając jogging w celu odzyskania sylwetki. 

Pieniędzy trochę dopływa do funduszy, więc powoli remontuję domek.

Mały ogródek Stilesa przy domku.

 Przed państwem samiczka świnki morskiej, Honey.

 Chyba jej nie lubi :c

 Rachunki! (tu już zmiana grafiki)

Brzędolimy na gitarce, bo do pracy trza umieć.

 Och, jaka ta obrączka wspaniała, taka niewidzialna <3

 Gotowanie obiadków w jeszcze niezrobionej kuchni.

 Love is on the air...

 Jak mi znowu Julka zajdzie w ciążę, to po mnie ;_;

Dzieciaczki mają urodzinki! I mina Stilesa! <3

 Upsi, główka weszła w rękę...

 Praca w orkiestrze dużo hajsu daje, więc remont kuchni.

 I oto nasi chłopcy- w pomarańczowej koszulce Peter, a w zielonej- Stiles jr.

 Mały jest strasznie podobny do Julki, wyjątkiem są fioletowe oczy, które ma chyba po listonoszu ;o

 Mama uczy korzystania z toalety...

... a tato uczy chodzić.

 Nowy wygląd Julki, piękne selfie z fekaliami. ;_;

 -Powiedz "mama"
- Nje.

 Ładne wdzianko do pracy.

 Podziwiam ją za wytrwałość w wychowywaniu dwóch synów, gdzie Peter dalej budzi cały dom swoim wrzeszczeniem :')

 Remont łazienki.

 I tak teraz prezentuje się domek McGrawów, który o mało nie spowodował bankrutu :x

 It's rain again! Hallelujah, It's rain again!

 Wspólna zabawa chłopców przy klockach.

Rodzice zaś odpoczywają, grając na konsoli.

Pomimo obowiązków rodzicielskich, ich miłość nie słabnie <3

 Gdy młodzi umieją coraz więcej, Julka ma znów czas na malowanie.

Któregoś tam joggingu, wzięła udział w zawodach w jedzeniu placka.

Śliczna mordeczka!

Stiles jr. próbuje swych sił w graniu na dzwonkach.

 Tata jest dumny z ciebie <3

Czas na urodzinki Petera...

 ... oraz Stilesa jr. :)

Jak chłopcy będą wyglądać, zobaczycie w najbliższej notce. Mam nadzieję, że rodzina spodoba się :) W następnym poście mała przerwa od rodzinek i zamieszczę obiecane downloady. Będę na to wykonywać osobne notki, ponieważ tak czuję się nieco zgubiona :p Tymczasem do następnej notki!

9 komentarzy:

  1. Świetna rodzinka<3 Julia ślicznotka,Stiles przystojniak a ich synowie są słodcy<33 Domek po remoncie jest ajdjmvhgkbnbkhm:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, Julka też mi się podoba, choć to ja loool XD Stiles jak na miastowego najładniejszy. Domek będę prawdopodobnie udostępniać z rodzinką :)

      Usuń
  2. Domek jest cudny, fajny pomysł z tym gankiem *-* Julia ma piękną fryzurę, wgl cała piękna *p* Stilesy i Peter przystojni *u*
    shiny-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha, mówiąc w 'swoim' imieniu- dzięki :D Chłopcy wiadomo, seksiaki, mam nadzieję, że te geny będą z pokolenia na pokolenie przekazywane ;3

      Usuń
  3. Haha, a ja nie znam tego ziomka z Sunset... XDD
    Julia faktycznie piękna. :3 I jej nazwisko... Skojarzyło mi się od razu z rodziną Flint, którą kiedyś tu wstawiałaś (to była Amy, jeśli dobrze kojarzę), oni byli moją ulubioną rodzinką stąd. [*]
    Te ślady na twarzach simów po rywalizacji w jedzeniu placków bardziej przypominają mi jakąś krew... O.o XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja taka piękna ahahaha :') To była Nathalie Flint, też ją pamiętam [*] Tsa... hannibale :P

      Usuń
  4. Sunset Valley, przypomniały mi się czasy kiedy nie miałam żadnych dodatków :)
    Domek jest śliczny, ale najbardziej mi się podobają maluchy ;)
    http://lifemysims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sunset to chyba miejsce, gdzie każdy simsomaniacz ma jakieś wspomnienia heh :) Bracia to seksiaki małe, po rodzicach ^^

      Usuń
  5. Julia jest ładnaaa. Proszę czy udostępnisz ten super dom??? Rodzina ciekawa idę czytać kolejne części^^

    OdpowiedzUsuń