piątek, 22 sierpnia 2014

#24 Recenzja demo stwórz sima TS4

#Atypical sims Salut! Tym razem nie Obrazowie, ani McGrawowie. Ostatnio złapała mnie chrapka na przejrzenie dema TS4, otrzymanego od twórców. Sierpniowa pogoda jest niezbyt przyjemna, bo zamiast gdzieś wyjść, siedzę z powodu deszczu. :c Powoli przygotowuję się do jutrzejszego wyjazdu. Powiem szczerze, że wakacje już mnie nudzą i mam chęć posiedzenia w ławce szkolnej. Dziś wtrącę swoje pięć groszy odnośnie czwórki, której i tak nie zakupię, bo średnio jestem do niej nastawiona. Bonne lecture! :)


Zabawy z TheSims4

Na sam początek zabawy, Herba stworzyła siebie. Wszystkie detale typu nos, oczy, usta, fryzura, sylwetka, w pełni odzwierciedlają mnie. Podoba mi się pełniejszy tryb edycji detali, choć jest to trochę trudne do rozkminy. Plus wielki jest za własne dopasowanie sylwetki- miałam niezły ubaw, to pobudza wyobraźnię. Ciuchy też są bardzo fajne, aczkolwiek nie ma rekolorów. Ale coś da się zrobić.

Połączenie aspiracji z cechami, styl chodu- gigantyczny plus. Nawet taka mała rzecz może dać wyjątkową osobowość naszym tworom. Pomiędzy głosami nie widziałam żadnej różnicy, nawet gdy był wysoki, czy niski ton. Herba jest dziwna. :\

Uśmiałam się z wyrazów twarzy sima podczas danego stylu chodu. Wygląda jak chinka, lulz. Odnośnie melodii, grającej w trybie tworzenia. Jest przyjemna dla ucha, relaksująca, ale i usypiająca. Po dziesięciu minutach zabawy zechciało mi się spać. :c Ujmijmy to jako plus/minus. Co jeszcze mi się ogromnie spodobało to wybór ras. Od afroamerykanina po azjatę. Nie trzeba godzinami męczyć się przyciskami, wystarczy kliknąć.

Simka Nesteé Winter, która bardzo bardzo mi się spodobała <3 Ustawiłam to zdjęcie na avatar, jest prześliczne!  Przejdę jednak do podsumowania oraz mojej oceny.

+
- Pełny tryb edycji detali,
- szeroka gama wyboru ras simów,
- styl chodu,
- połączenie aspiracji z cechami osobowości,
- ładne ciuchy, fryzury,
- piegi *3*,
- własne dostosowanie sylwetki.

+/-
- melodia w tle,
- zmiana detali przy pomocy myszki,
- tonacje głosu.


- brak własnych recolorów.

Ocena: 8/10

A wy zgadzacie się z moją opinią? Jeżeli nie, śmiało wyraźcie swoje zdanie :) Życzę wam udanego weekendu, idę pakować rzeczy, bo czegoś zapomnę. Baisers! ♥

11 komentarzy:

  1. Oo proszę jaki piękny simowy blog :D!
    Cóż ja również nie zakupię czwórki, nie mam nawet trójki haha jakoś nie mogę się do nich przekonać.. co prawda w trójce niesamowicie podobają mi się zwierzaki... ale tylko to ;___; Drażni mnie ta grafika powiem szczerze - wygląda to coraz dziecinniej a nie "rzeczywistniej" ale to tylko moje zdanie c: Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wyjazdu :D desimetto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to lubię raz pograć w trzecią, a raz w drugą generację simsów :) Nie dziękuję za pozdrowienia, ale za wyjazd dziękuję, choć jest to powrót do domu XDD

      Usuń
    2. Ja nawet trójeczki nie mam choć zastanawiałam się nad kupnem.. Myślałam, że jak wychodzi czwarta generacja to trójeczka stanieje... cóż przeliczyłam się XD i może to mnie tak odrzuciło, bo wolę wydać tę kasę na kilka książek (?) Poza tym znalazłam komentarz na swoim blogu - 17 notka haha :D Dziękuję za tak przychylne słowa - motywują! :)

      Usuń
    3. A bardzo proszę, wyskoczyła mi ta notka przypadkiem i bez zastanowienia napisałam lulz XD

      Usuń
  2. No tak, też nie dawno pobrałam to demo. W końcu to taka próbka czwórki. Ja od razu pewnie i tak nie kupię pełnej wersji. Z Twoją oceną się zgadzam, są zarówno plusy, jak i minusy. Mi się także podoba fakt, iż możemy wybrać taki styl chodzenia, simowie będą bardziej unikatowi. Co do tej edycji detali, to ja też z początku nie mogłam się połapać. Pamiętam jednak, że na początku trójka też wydawała mi się taka, ale jak już zacznie się grać, to szybko da się nauczyć. Ogółem wygląd simów podoba mi się bardziej niż w poprzedniej części. Żeby tylko rozgrywka była ciekawa. ;)
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się style chodu też podobają, ale to, co wybierzemy i tak mało się liczy, bo chód sima jest zależny od jego emocji :<. Oo, piegi tu są śliczne, czuję, że dużo moich simek będzie je miała *,* Ja muzykę zawsze wyciszam, jak tworzę simów, bo mnie rozprasza i nic nie słyszałam ^^. Bardzo ubolewam nad brakiem tworzenia stylu ;_; ale na to mają dwa wytłumaczenia- tekstury się długo wczytują (pewnie i tak dowalą, że będzie się dłużej niż ts3 ładowała gra) i kolory mają wpływ na emocje simów i jakby było coś kolorowe albo byśmy jakiś dziwny kolor stworzyli, to gra by tego nie ogarnęła :c.
    A w samej czwórce mam nadzieję, że będzie więcej ubrań dla młodych dorosłych, bo widziałam na trailerach inne ciuchy niż te, które my dostaliśmy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Demo jest naprawdę fajne. Pobawić się można. ^^ Ale pełna wersja gry mnie nie zachęca.
    Z twoją recenzją się zgadzam, chociaż akurat muzyka mi nie przeszkadza, bo zazwyczaj wyciszam dźwięk gry i puszczam coś z yt. xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi tam się nie chce wyciszać haha XD Cieszę się, że zgadzasz się z moją oceną :)

      Usuń
  5. Też nie kupuję TS4, a samo demo nawet mi wisi, nie chce mi się go pobierać i instalować. XD Niespecjalnie przypadł mi do gustu wygląd czwórkowych simów, ale czasem widuję w necie nawet niezłe twory... Ciekawe, jak to będzie wyglądało z CC, ale takimi porządniejszymi, niż są na razie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też z początku nie chciało się pobrać, ale uwierz mi- jak zobaczysz więcej postów na temat dema czwórki, to w końcu może może ;) Mam nadzieję, że CC dadzą jakieś ładne tekstury, a nie takie nieco plastusiowe.

      Usuń