środa, 27 sierpnia 2014

#26 Losy Ernestyny na studiach, czyli rodzina Obraz


Salut! Dzisiaj już środek tygodnia, i nie wiem jak wy, ale jestem w pół zadowolona, a w pół mam obawy odnośnie nowego roku szkolnego. :) Pogoda już jest coraz chłodniejsza, ale w moim rejonie na szczęście dopisuje słoneczko. Dziękuję za komentarze w poprzedniej notce, zauważyłam, że coraz więcej was zagląda na blog niż przed przerwą, co mnie ogromnie cieszy! Po notce idę grać w trójeczkę, a teraz Obrazowie- prędzej losy Ernestyny. Bonne lecture!

Obrazowie, część 4

Kiedy Ernestynie się nudzi, lubi pracować w stołówce i podawać spalone naleśniki.

Ale zamiast tego Herba gani ją do uczenia się. <3

Wiedza to potęga, pamiętajcie.

Wykłady potrafią być męczące.

W weekend udała się do miasta, by szukać swojego przyszłego męża. 

Przytulisz? <3

wtf, nie znam go.

Panie, mam mydełko! Ta po ojcu lubi dokuczać fontannom...

Huehue, uwielbiam dwójkowych szarlatanów <3

Obiadek z koleżanką z akademika.

A tymczasem DJ Krówkers przejmuje konsolę. 

Wut, wut, wut.

Ale Ernestyna dawała o wiele lepsze remiksy <3

No siema, siema, urządzam bibę!

Co prawda impreza nie wypaliła, ale chociaż poleciała w wyższą sferę z czarownicami ;D

Perkusja i kontrabas zastąpiły konsolę DJ'a. 

Wow, joga bardzo interesująca, uszanowanko.

 Wow, muzyka taka popowa, uszanowanko.

Na chwilę wszyscy simowie, za wyjątkiem Ernestyny wyglądali jak duchy ;o

Pierwszy rok studiów z wysokim wynikiem oraz stypendium, tak więc gwizdu na wakacje!

Meldunek.

Góralski obiadek na mieście.

Przyjaźń z panem Wielką Stopą, imieniem Anatol.

Płonie ognisko i szumią knieje, drużynowy jest wśród nas...

Odpoczynek w saunie...

 ... a po tym pożywna kolacja w pokoiku.

 Na mieście poznała Sebastiana zapomniałamnazwiska, zakochali się od pierwszego wejrzenia.

Doszło do pocałunku <3

 Mój noseł boli, wow. ;_;

Przed powrotem do akademika, pożegnali się bardzo czule. Obiecała mu, że po studiach zamieszkają razem, aww.

Ernestyna powróciła do fryzurki z dzieciństwa, wygląda prześlicznie!

 A masz ty ze szklanki! :<

 Nocami myślała o swoim Romeo, będący tak daleko.

Jak się wam ta część podobała, wyrażajcie swoje opinie w komentarzach :) Tymczasem zastanawiam się, czy zmienić szablon, a może tylko wprowadzić małe modyfikacje? O tym też możecie napisać! Co chcielibyście w następnej notce? Downloady, poradnik a może McGrawów? Baisers! :*

9 komentarzy:

  1. Ernestynie ładnie w nowej fryzurze c;.Z Sebastianem tak słodko wyglądają *,*. Mnie na studiach denerwuje to, że zawsze w każdym akademiku są ci sami simowie, tylko mają zmienione imiona i nazwiska -,-. Ernestyna jest wszechstronnie uzdolniona ^^ gra na instrumentach, ćwiczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona chyba musi skończyć studia, żeby z nim być :\ A ja ten fakt puszczam okiem ;) Ernetyna wiadomo, dziecko geniusz! :D

      Usuń
  2. Ernestynie do twarzy z nową fryzurką, czekam na małe "Erneściątka"
    Jeśli chodzi o kolejny post, to może jakiś poradnik? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Erneściątka ahahaha rozwaliłaś mnie tym XD A poradnik na jaki temat? :D

      Usuń
  3. Przypomniałam sobie, że jeszcze niedawno Ernestyna była dzieckiem... Jak szybko dorosła, lol. XD
    Te maskotki krowy i króliczka w TS2 są przeurocze :33
    Rzeczywiście lepiej wygląda w tej nowej fryzurze z "Rezydencji i Ogrodów". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, jeszcze zapomniałam - Jasmine dam do pobrania w kolejnej notce. ;D

      Usuń
    2. No wiesz, tak szybko leci czas... :D DJ Krówkers i DJ Królikers wymiatają XD Omgf, dziękuję że dasz ją do pobrania! <3

      Usuń
  4. Przytulić Ernestynkę? Bardzo chętnie! ^^ Samozwańcza Ciocia Conaie zawsze chętna do tulenia! <3
    Z DJ Krówekersa nie mogłam xD
    Ernestynie jest pięknie w tej fryzurce. *-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ernestyna dziękuje za huga :3 Z tego też się uśmiałam, dziwna wena Herby XDDD Dziękuję, odpozdrawiam! :*

      Usuń