środa, 24 grudnia 2014

#46 Rodzina McGraw, sesja do pobrania

#tumblr

witam was bardzo gorąco! przygotowania do Wigilii idą pełną parą, przez co niestety nie znalazłam czasu na zorganizowanie wigilii blogowej. jest mi bardzo przykro z tego powodu, ale przynajmniej nagrodzę wam McGrawami i świąteczną sesją z nastoletnią jeszcze Hazel Grace, Tobiasem i Fawn. na początek jednak:

Herba w Wigilię Wam życzy,
dużo zdrowia, radości, słodyczy.
Aby zrealizowały się wszystkie marzenia,
i życzyć sobie kolejnych do spełnienia.
A w Sylwestra butelkę szampana
i szalonej zabawy do rana! :)

dla nieco świątecznego klimatu, można włączyć sobie muzyczkę, np.
~Coldplay "Christmas Lights"~

*Rodzina McGraw
część 15*

 witamy w Chinach!

 Hazel Grace i Moises wybrali się na wieżę z wspaniałym widokiem, by tam wymienić się obrączkami <3

 śliczny

 takie łooooczy

 huh?

 żonka zajmuje się robieniem śniadań dla męża

 co jak widać, bardzo mu się to podoba

 pora na przygodę!
 jeden bada, drugi się opierdziela

 whoooa <3

 było trochę do wkładania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 najładniejsze pomieszczenie, jakie widziałam w grobowcu

a po eksploracji wieczór w ogródku Zen

nic interesującego nie było, także przeskoczę do momentu, gdy Tobias obchodził urodziny

 mrrrah, mój seksowny czarodziej <3

 wybrał się na miasto w celu poznania idealnej wybranki, ale ta wolała się huśtać

 spotkał jednak tajemniczego mężczyznę, dającego mu do ręki panel

 znalazł się w przyszłości, w Oasis Landing, gdzie świadomość pomogła mu odzyskać Aristi

 nowa koleżanka przepadała za nocnymi obserwacjami z Tobiasem

 zaprosił ją do podniebnego tańca, na co chętnie się zgodziła

 w pewnym momencie, ujęła jego twarz w dłonie

 no i.... ♥

 dni mijały, a Tobias stale szukał rozwiązania na powrót do Bridgeport

śliczna <3

 śliczna razy dwa <3 <3

Tobias chyba bardzo polubił Aristi <3

specjalnie dla niego zmieniła ubiór i uczesanie, zostali parą <3

 lubię to zdjęcie

 przodek McGrawów, podobna do Tristana

 dzikie densy

 ostatnimi czasy para starała się o dziecko, i pomimo tego, wyniki badań były negatywne

 to stało się nagłym wybuchem w ich związku, uznała, że nie chce z nim być

 załamany Tobias wrócił do domu, starając się zapomnieć o tym

w końcu złapały mnie chęci na wyremontowanie pokoju dla Beatrice i Tobiasa

 Hazel Grace niezbyt przepada za brudną robotą

główkuj, główkuj!

męska gra na konsoli

 Margaret ma urodzinki!

 eee, okej

 faceci w pracy, to teraz McGrawowe kobietki grają

śliczna moja po urodzinkach <3

na koniec udostępniam wam sesję świąteczną. kliknij, aby pobrać. :) tymczasem idę pomagać mamie i babci w gotowaniu, życzę wam Wesołych Świąt!


11 komentarzy:

  1. Muzyczka włączona - można czytać :D
    Biedny Tobias :( Przynajmniej ma ładny pokój, a jego i Beatrice łóżko ma świetny wzorek :D
    Margaret tak elegancka. I te jej słodziaśne skarpetki <3
    Super życzeniowy wierszyk :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 talent pisarski jakiś tam jest ahaha xd uwielbiam skarpetki w simsach, i najchętniej do wszystkiego bym dała <3

      Usuń
  2. Uhuhu, zaczyna się jakaśtam fabuła :D Biedny Tobias,Aristi byla śliczna *-* A pokój Tobiasa jest supeeerr *w* Taki męski :D Te obrazy na ścianie są świetne. Ślub tak wysoko musiał być taki romantyczny *u*
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 mi też było nieco szkoda, ale cóż poradzić? :c pokój Tobiasa jest moim ulubionym, sama chciałabym taki mieć. Wesołych świąt! <3

      Usuń
  3. Szkoda mi Tobias, Artis była piękna <3 Margaret za to tez piękna. Ślub w chinach bardzo romantyczny :* Tobie też Wesołych Świąt i Szczęśliwego nowego roku.
    PS. Mam nadzieję że się nie obrazisz, ale bardzo spodobało mi się twoje 1 zdjęcie z sesji i je przerobiłam tu lin --> http://www.fotor.com/show/e5124387402a44d9b7e57ed5ae789050?lg=en_US
    Potraktuj to jako prezent świąteczny i napisz czy Ci się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, świetne zdjęcie, dziękuję za prezencik :) <3 dziękuję i wzajemnie życzę Wesołych świąt i Szczęśliwego roku 2015 :)

      Usuń
  4. Jaki słodki kootek<33 Szkoda mi Tobiasa :c Byli z Artis piękną parą :3 Ty to zawsze robisz cudne pokoje<3 Margaret jaka śliczna ^o^ Hazel Grace i Moises mieli piękny cichy ślub :) To ja Ci życzę merry diviergent New Year's Eve i wesołego roku 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym była facetem i żona gotowałaby mi śniadanko w tak seksownym stroju, jak to robiła Hazel - byłabym równie ucieszona, co Moises. XD
    Ślub w Chinach <3 Coś pięknego!
    Szkoda tylko, że Tobiasowi się nie udało. Ale, może jeszcze odnajdzie swoją księżniczkę!
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahah, Hazel kusi :D już tam mam dla Tobiasa pannę, stworzoną przeze mnie <3 odpozdrawiam :*

      Usuń
  6. Aristi i Toboas byli tacy ładni razem, szkoda że im nie wyszło :c Ale Tobias jest przystojnym simem, jeszcze znajdzie sobie dziewczynę! Dziewczynki rosną na śliczne kobietki<3 Za późno już aby powiedzieć wesołych świąt, a więc życzę Ci imprezowego sylwestra i udanego roku 2015! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki romantyczny ślub Grace i Moises'a<3 Nie ma to jak gotowanie śniadania w seksownej bieliźnie :D
    Przyznam, że moi simowie dawno nie byli na żadnej wycieczce :p
    Całusy w powietrzu<3 Niestety szkoda, że związek im nie wyszedł :c
    A Grace dalej biega po domu w sexi bieliźnie, nawet gdy sprząta kupkę, haha xD
    Już po Sylwestrze i świętach, więc życzę Ci po prostu wszystkiego najlepszego w nowym 2015 roku!
    A także zapraszam do mnie<3

    OdpowiedzUsuń