sobota, 6 grudnia 2014

#44 Rodzina McGraw


witajcie moi drodzy~ dziękuję za miłe komentarze od sześciu osób pod poprzednią notką odnośnie rodziny i wyglądu bloga <3 sama jestem z niego zadowolona. jestem w trakcie pieczenia pierniczków z mamą, jak na razie się pieką, później zabawię się w dekorowanie. dzisiaj mam McGrawów, z którymi jesteście mooocno w tyle, także postaram się nadrobić~

*Rodzina McGraw
część 13*

 ehehe, Tobias mi przypomina Edwarda Cullena

- dziadku, i tak mi to wisi

April robi jakieś dziwne miny, bo nie może złapać wiewiórki

ale za to liścieee @.@

Augustus wspomaga roślinki w rozwoju

słodziak <3

hmmm, Julka chyba niezbyt toleruje Tristana

Hazel Grace uwielbia odrabiać matmę

młody jest przez wszystkich rozpieszczany najbardziej, jak się da

tajemnicza komnata alchemiczna z nagrobkami

lubię to zdjęcie

yaay, I'm a genius

Tristan ma jakieś uzależnienie do drinków po pracy

ahahaha, strażnicy Hazel

Fawn smuta, bo odszedł żółwik :c

tak, jesteś piękny <3

bardzo eleganckie wdzianko masz Tristanie, tak a propo, spełnił swój cel życiowy

ebzi bebzi, tyci pyci

istne dziewczę zła

zamiast żółwika jest wiewióreczka ziemna <3

babskie pogawędki, a w drugim planie Augustus Simpson

Tobias ma urodziny!

przepiękny blondynek po babci <3

to zdjęcie takie wow, ładne wow

wiśta wio koniku po raz drugi

Hazel Grace całkiem ładnego rówieśnika poznała

nawet nie zauważyłam, że już ma urodziny

chodząca, zbuntowana piękność <3

April, ty też jesteś piękna <3

jogging dla zdrowia

w końcu też przyszła pora na urodziny April i Tristana

Tristan postanowił wyleczyć wampiryzm, by jako normalny sim dożyć spokojnej starości

pomysł też spodobał się April

i to jest kochane rodzeństwo <3

Tristanowi przysnęło się na fotelu

zbieg wydarzeń: zombie, które przemieniło się w sima zmarło ze starości

w tym samym czasie niedaleko wygenerowało się kolejne zombie

po tym wszystkim Kosiarz pograbił liście

a Fawn zaszła w drugą ciążę <3

mam rozumieć, że to jest miłość

ahahaha, padłam

czas na emeryturę!

Augustus cały czas dba o swoją żonę <3

UWIELBIAM stację alchemiczną, ahahahahah

przewińmy do tego, że Fawn odeszły wody, bo poza faktem, że razem z April siedziała w domu, to nic interesującego c;

przyszła na świat Beatrice McGraw

i Joseph McGraw, oboje są wróżkami po Augustusie

opiekuńcza ciocia Hazel Grace <3

szybkie urodzinki, norma

<3

jeszcze większe <3, choć zastanawiam się, po kim Beatrice ma jasne blond włosy

zong! jedni się rodzą, a drudzy odchodzą

nie rozumiem trochę tego zdjęcia

 Tobias dorósł również

 Hazel Grace spotkała się z Moisesem

 postanowiłam, że będzie czarodziejem niż wampirem

pierwszy pocałunek <3

wesołych mikołajek~

12 komentarzy:

  1. April miała świetne ciuchy na początku posta! <3
    Faktycznie fajne to zdjęcie na moście. :3
    Hazel Grace jak na maxisową simkę jest naprawdę przecudowna. *w* No i Tobias, ładny z niego dzieciak! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do Hazel Grace się zgodzę. po prostu piękna panna po tacie <3

      Usuń
  2. Ślicznie Ci wyszła ta alchemiczna komnata :)
    Żółwik [*]
    Augustusowi do twarzy w żółci xD
    Zdjęcie na moście takie artystyczne <3
    Tego posta opanowały duchy, dużo duchów. Najlepszy był ten, co jadł (to chyba był wilkołak, co nie?)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobias <3 Żegnaj, żółwiku ;-; Mroczny bawił się w grabarza <3 (to miał być żart, śmiejmy się) Beatrice *w* słodkie bliźniaki, mi się zawsze podobają berbecie wróżki :D Ile Ty masz duchów :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahaha, dobry żarcik! :D hmmm... łącznie dzisiaj mam 9 nagrobków, bo Augustus ;_;

      Usuń
  4. Nawiedzona rodzina..jak nie mnóstwo duchów to pełno jakiś nadnaturalnych postaci....boje się :) Bliźniaki ♡♡ Tak,jak się dwie osoby urodziły to dwie zmarły...
    SimsLoveForever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, nie ma co się bać, prędzej te duchy są wkurzające ale nie mam zamiaru ich przenosić na cmentarz ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam tą rodzinkę <3 Mała blondynka ma piękne skrzydeła.
    Tobie również Wesołych Mikołajek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten pomysł z tajemniczą komnatą<3
    To zdjęcie z podpisem "yaay, I'm a genius" przypomina mi http://static.fjcdn.com/pictures/Funny_541fda_627007.jpg xD
    Czułabym się dziwnie na miejscu Hazel w otoczeniu tylu duchów na raz :D
    Żółwik [*]
    Gratulacje dla Tristana za spełnienie celu<3 !
    April taka piękna :D !
    A ja wciąż się waham, żeby wyleczyć niektóre moje simy z wampiryzmu, by mogły dożyć starości, przywiązałam się do nich :c
    Kosiarz grabiący liście, okej xD
    Bliźniaki! Jakiś wysyp tych bliźniaków ostatnio w simowych opowieściach xD Te ich skrzydełka<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahaha, skojarzenie dobre xd to masz ci dylemat... ja bym na twoim miejscu ich zostawiła, przyznam się, że uraniam łzę, jak widzę śmierć moich ulubionych simów. ale nie chcę wyłączać starzenia się czy używać kamienia filozoficznego do tego celu. ahahah, wysyp totalny, czo te simsy xd

      Usuń