wtorek, 2 grudnia 2014

#43 Rodzina Obraz

#tumblr

witam was bardzo serdecznie~ na blogu zagościł już zimowy wygląd, z Hazel Grace na nagłówku i animacją śniegu. generalnie już u mnie przygotowania do świąt idą już pełną parą. w weekend będę piekła pierniczki z mamą <3 coraz bliżej mam przerwy świątecznej i pracuję na pełnych obrotach na dobre oceny. mogę spać spokojnie, bo żadnego zagrożenia ani dwójki :) zapraszam do Obrazów~

*Rodzina Obraz
część 9*

baaaaańki!

kochana ślicznotka <3

fristajlo łaka maka fą

Amelia startuje w konkursie kulinarnym

no i wiadomo, wygrała!

testowanie maszyny do wyrobu cukierków

jakie kobietki przepiękne moje <3

meh, chyba mama nie zobaczy tej dwójki z matmy


 mały remoncik salonu

 patrzcie no, Remek przybiegł, ale tylko po to, by ukraść gazetę

 śliczna

pojeździły na łyżwach

upsi

ehehe, mówiłam, że lubię szarlatanów w dwójce?

poczuj ten stajl!

Estera dostała w prezencie szczeniaczka, Kleksa <3

dziewczynka pokochała towarzysza

nie trudno powiedzieć, że Amelia też pokochała psinę

tuli tuli <3

hmmm, ładne Estera ma koleżanki w szkole

po nadmiarze pracy, czas wyrwać się nieco na miasto

szalona flirciara

mmm, żeberka, zjadłabym na jej miejscu

dostojny maczo z derpem

ugh, mam śnieżnobiałe zęby, nie pokażę ich :<

Kleks urósł <3

kochany mężczyzna

i Estera też ma urodzinki

o mamono, jaka ona piękna <3

remoncik pokoju, nie jest źle

ebzi bebzi z Kleksem

 got a problem?

ahahaha, kochana <3

 a gdy Estera wróciła do domu, Amelia się zestarzała

życzę wam dotrwania do piątku, no i miłych niespodziewanek na Mikołajki :)~


6 komentarzy:

  1. Nowy wygląd bloga jest cudny *-* Mi się bańki zawsze zacinają i latają potem za simami -:- Nowy salon *____* Estera taka uhuuhu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek jest śliczny <3 Myślałam, że Kleks będzie mniejszych rozmiarów psem, ale i tak jest śliczny. Remek grrrrr... Estera jest piękna. Jej pokój jest niezły, bardzo podoba mi się dywan, który ma w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze, co pomyślałam - świetny nagłówek. :D Czuć ten świąteczny klimat!
    Też lubię dwójkowych szarlatanów, fajnie wyglądają. Tylko nie mam pojęcia, co robią, ale to już inna sprawa. XDD
    Te wampiry zasłaniające twarz są idiotyczne, rozwala mnie to. :DD
    Estera jako nastolatka wygląda jeszcze ładniej. :3 Tylko szkoda, że Amelia się zestarzała. DD:

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczne kolorki i świąteczny śnieg, którego u mnie niestety brakuje ;( W takim razie powodzenia z ocenami :D
    Świetnie wygląda teraz ten salon - super kolorki :) Piękne są obie szczególnie - już teraz nastolatka :) Haha jaki śmieszny zwierzak :D! Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki piękny szablon, czerwono-zielony czyli standardowe kolory świąteczne<3 Estera jaka piękna, cały ojciec. będzie łamać serducha!
    buzi ❄

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu świątecznie! *-*
    Ah, ile bym dała, żeby usnąć, ominąć egzaminy i obudzić się w święta...
    Kleks skradł mi serducho <3
    Esterka jest cudną nastolatką. Czekam na więcej! ^^

    OdpowiedzUsuń