piątek, 28 listopada 2014

#42 Królestwo Mocherenia

#ja

witam was cieplutko! za oknem coraz chłodniej, na nowo epidemia choróbska wszelakiego, brrr. uwielbiam panujący już świąteczny nastrój, mam już ochotę ubrać choinkę i cały dom przyozdobić świątecznie <3 generalnie wykonuję album o swoim ulubionym aktorze na zajęcia artystyczne... wybrałam Ewana McGregora i pozdrawiam tych, którzy też go lubią! specjalnie tak na ostatni piątek listopada losy królestwa Mocherenia~

*Królestwo Mocherenia
część 2*

 nowa sala tronowa po umeblowaniu

 także i sypialnia Eleonor i kwatera Krystiany przeszła remont

 królowa wśród ptaków, rozmyślająca o planie strategicznym przeciwko Kupczycom

 poniekąd okazywała swą nienawiść przez szczucie Armandem kupców, o czym wspominałam

jak ona ślicznie tu wyszła <3

kocham tą grę za te piękne widoki <3

 łot de, duch

 łot de, duch razy dwa

 fajne to zdjęcie, tylko przerobić

no i te same po przeróbce c:

 ostatecznie Korsarzyn, wspólnymi siłami z Mocherenią wygrało wojnę, przez co piraci pięknie odwdzięczyli się na rynku

 powrócił spokój w królestwie, także Eleonor może powrócić do spraw królewskich

 no i oczywiście do romansowania z swym ukochanym piratem <3

konsumpcja świeżego małżeństwa, bo w końcu mogli wziąć ślub , awww

po niedługim czasie przyszli rodzice spodziewali się potomka

słodziaki <3

 nawet ciąża nie przeszkodzi Eleonor w planowaniu strategii

 czy udzielaniu audiencji

zachcianki poddanych jednakże ją wykańczają, stąd ten sztuczny uśmieszek :)

 matczyne serce przemówiło do nakarmienia potwora z padołu

 matko Heleno, już poród!

 witamy księżniczkę Michalinę <3

 przeraża mnie to dziecko

 oczywiście tatuś też odwiedził swoją córeczkę, a tak to lata wszędzie

 Eleonor w nowym wydaniu <3

 ciąg dalszy pisania dokumentów

 a oto nowa postać, adeptka Sarajewa

 kolejny ładny widoczek

 hmmm, ładnego, rudego barda mam i imienia zapomniałam

 młoda czarodziejka uwielbia się uczyć (tak, te włosy)

 czy również uczyć się zaklęć

 eheheh, mały potworek

 panie, panie, spokojnie!

 w poszukiwaniu inspiracji

 Sarajewa ma towarzysza, Kakadu

 przywilej z piratami to więcej rzeczy w kramie w stylu pirackim

Kakadu Sarajewy znalazł taki zacny miecz

życzę udanego weekendu~


9 komentarzy:

  1. Och zazdroszczę tej pracy na artystyczne ;-; my stanęliśmy na etapie rysowania wazonu z kwiatami pastelami -,-
    Tobie to nawet pomieszczenia w tsś wychodzą cudnie! jak Ty to robisz, hę? Widoki som cudne <3 o, duchy :) Eleonor to kobieta sukcesu :D Michalina ma fajne imię c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałabym robić to, co ty masz :p czeka mnie narysowanie trzech jego portretów, a jeszcze za cholerę się rozchorowałam... dziękuję! <3 no nie wiem, mam jakiś tam swój gust ;)

      Usuń
  2. Dzieci z TSŚ mają dziwne te "owiniątka", no ale w końcu to średniowiecze. Rzeczywiście, widoki z tej części gry są awesome. Ładnie urządziłaś te pokoje. Ja najbardziej lubię zdobić średniowieczną kuchnię xD Michalina, imię fajne, choć trochę długie :) Śliczna ta adeptka. No, a rudzielec taki mrrrrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wolę te trójkowe beciki :p ja zaś najbardziej lubię zdobić kwaterę czarodzieja :) rude ponętne, i na dodatek gra mi go wylosowała :3

      Usuń
  3. My na artystycznych mamy tylko muzykę, a na technice wycinamy jakieś bezużyteczne pierdoły. ;p
    To przerobione zdjęcie z duchami jest genialne! O.O <3
    Bardziej podobała mi się poprzednia wersja Eleonor, ale też jest teraz nieźle. :) Btw, całkiem ładna ta Sarajewa! Fajne imię. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak masz na technice papieroplastykę, to piąteczka! dziękuję, i za zdjęcie i za Sarajewę <3 właśnie ona ma taką ładną, a'la indiańską urodę :)

      Usuń
  4. wiem że dawno nie komentowałam :c sorry... ale wybaczysz?
    Część super! Michalina! :3 Duchy są super!
    Sarajewa ładna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania:
    SimsLoveForever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co przepraszać, zdarza się :) dziękuję uprzejmie i za odcinek, i za szablon <33

      Usuń
  5. Ale super zimowy szablon !!!!

    SimsLoveForever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń