sobota, 14 lutego 2015

(51) 100 baby challenge, czyli rodzina Morgan

*tumblr*

hej hej hej~ u mnie w końcu rozpoczęły się upragnione ferie zimowe, także dwa tygodnie dla siebie. jak na razie takowych planów nie mam, dlatego większość czasu spędzę, grając w simsy. zastanawiałam się, czy nie spróbować podjąć jakiegoś challenge'u. pomyślałam o 100 baby challenge, które co prawda ma miliard wersji zasad, ale wybrałam poniższy, który przedstawiłam z tłumaczenia z angielskiego na polski. 

ZASADY:
1. Każdy ojciec musi być inny, tzn. simka może mieć tylko jedno dziecko z każdym simem.
2. Nie używaj kodów, chyba, że jest sytuacja zagrożenia życia lub sim wymaga zresetowania.
3. Możesz użyć nagrody "Wzmożona płodność", by zwiększyć szanse na bliźnięta/trojaczki.
4. Nie korzystaj z opiekunki do dziecka (chyba, że gdy simka rodzi w szpitalu).
5. Simka nie może wychodzić za mąż.
6. Życie jednego z rodziców kręci się wokół dzieci. Sim nie może pracować, a na zarobienie dodatkowych pieniędzy może malować, pisać etc.
7. Graj na epickiej długości życia.
8. Włączony jest rozwój historii.
9. Torty urodzinowe są dozwolone w przypadku chęci postarzenia sima (zanim małym dzieciom zrobisz urodziny, muszą nauczyć się chodzić, mówić, korzystać z toalety).
10. Spróbuj, by dzieci miały najwyższą ocenę w szkole.
11. Dzieci po osiągnięciu wieku nastolatka mogą przeprowadzić się do taty.
12. Nastolatki mogą mieć pracę na pół-etatu.
13. Możesz przeprowadzić simów do oddzielnego domu, aby simka mogła zajść w ciążę. (młodzi dorośli mogą pracować na cały lub pół-etatu). 

brzmi nawet fajnie, nie? jestem ciekaw, czy dam radę :) postanowiłam stworzyć nową rodzinę- Morgan.

 a oto Candice Morgan, młoda dorosła simka z marzeniem o posiadaniu wielkiej rodziny

 choć zanim znajdzie się pierwszy ochotnik, można rozegrać partyjkę szachów

pierwsza "ofiara" naszego challenge'u to Xander

 kiedy zawsze zaczynam grę rodziną w Sunset Valley, zawsze jest protest

 mry mry

 pierwszy pocałunek <3

 no i ten teges... <3

 ale za to jaki uradowany, ho ho ho!

 surówka, pierwsze samodzielne danie Candice

 a jednak ta surówka zaszkodziła

 Candice próbuje sił w malarstwie

 ♥ ♥ ♥

 pora szukać kolejnego pana, tym razem to Stiles, znów odmłodzony ahah

 omnomnomnom, hot dogi

bejbi w drodze! <3

mniej przyjemniejsza robota, meeh

naleśniczki na śniadanie

a za domem powoli rozwija się ogródek

Stiles wpadł do Candice, a ta zaczęła rodzić

witamy pierwszego ze stu potomków, Connora!

wydałam całą kasę na komputer, chciałam Candice nieco ułatwić sprawę z szukaniem partnera

coś za daleko się posunęła

czas na urodzinki małego!

jaaaaaki przystojnacha <3 cała mamusia, tylko kolor oczu po Xavierze

słodziak <3

kocham wręcz to zdjęcie ♥ ♥ ♥

- kochasz mamusię?

- koocham
- też Cię kocham <3

 flirty z Stilesem

 drugi raz

  kolejny uradowany ahah

 druga ciąża w łazience [...]

 kooooochane ♥

 Candice spotkała Stilesa, który na wieść o dziecku bardzo się ucieszył

 z Connora rośnie mały model <3

 brzuch jak melon!

[...] i drugi poród w łazience

 postanowiłam, że Candice urodzi w domu

 witamy Cindy! <3

Connor dorósł, przystojniacha z niego

przy okazji, Wesołych Walentynek, których i tak nie obchodzę xd do następnej notki~

11 komentarzy:

  1. Pff, ja moje walentynki obchodziłam z moim psem <3 xD
    Ale fajny jest ten challenge, jestem ciekawa jakby to w czwórce albo dwójce wyglądało D:
    Candice jest śliczna *-* Connor przystojniacha *,* Ja tylko jestem ciekawa jak te Twoje dziecioki zmieszczą się w tym domu D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z powyższym komentarzem. Jak chcesz ich wszystkich zmieścić? Super pomysł z tym challengem <3 Connor = model i przystojniak <3 Ciekawe, po kim będzie miała włosy Candice... Candice, Connor... Chcesz zrobić wszystkie imiona na literkę "c"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radzę przeczytać zasady ;) "[...] 11. Dzieci po osiągnięciu wieku nastolatka mogą przeprowadzić się do taty" (czyli np. ojcem Connora jest Xavier Clavell, i mogę go do niego przeprowadzić) imiona będą według alfabetu, są trzy na "c", dwa na "d" i etc. ;)

      Usuń
    2. Aaaaa, w sumie zasady czytałam, ale ja głupia jestem, więc nie ogarnęłam od razu xD

      Usuń
  3. Zazdroszczę ferii,Ja jutro idę do szkoły. ;_; Pomysł na challenge jest świetny :3 Connor jaki przystojny * ________________ *. Jeju,co to będzie jak on jest dopiero dzieckiem to jaki będzie jako nastolatek? Trzeba będzie dziewczyny z domu wyganiać :D Cindy będzie śliczna po rodzicach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też od jakiegoś czasu już wolne mam i cieszy mnie, że mogę się w końcu skupić na simsach (pomijając jakieś wyjścia z bliskimi ^^).
    Fajne są takie challenge, zawsze uwielbiam je śledzić :D Tym razem będę mogła śledzić od samego początku<3 Pierwsza część, a tu już dwójka ślicznych dzieciaczków, chyba szybko Ci to pójdzie :D Ale znajdź tu 100 facetów, haha :D (albo około 100, jeśli zdarzą się bliźniaki/trojaczki)
    Pozdrawiam :* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i można na dodatek trochę odetchnąć od nauki, choć już na dzień dobry czekają mnie 3 sprawdziany ;_; ja wszelakie challenge jedynie oglądam na yt, bo w blogosferze nie widziałam nikogo, kto relacjonuje challenge w postaci notek :) odpozdrawiam :*

      Usuń
  5. Także mam ferie, więc miłych, żebyś wypoczęła dobrze:D! z tym challenge to dobry pomysł, powodzenia! pewnie łatwo nie będzie patrząc na zasady. Connor śliczny, za mamusią!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, chyba sama się go podejme :)
    Candice jest śliczna ! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Simka niczego sobie, ale na niektórych zdjęciach wygląda staro. Connor moim zdaniem nie jest zbyt atrakcyjny, ale to z winy ojca, bo miastowi w ts3 są paskudni, fu. Chyba tez podejmie ten challenge :)

    OdpowiedzUsuń