sobota, 28 lutego 2015

(53) Rodzina Obraz


witajcie kochani~ zastanawiam się nad zmianą wyglądu bloga, nie wiem dlaczego. dziś sobota i coraz większy ból, że koniec ferii, yhhh. korzystam z wolnego czasu na całego i poza wyjściami na miasto, pogrywam w simsy. zanim jeszcze zawita pustka, dziś specjalnie duuuuużo zdjęć Obrazów :)

Estera znów szaleje na mieście i próbuje jakieś ciacha poderwać

chyba nie to ciacho wyrwała ahahah

- Człowieki porąbane mnie okrążyły

ostatecznie sama dołączyła do dziwnych tańców

Estera zmieniła kierunek studiów na matematykę i w końcu ogarnęłam, jak pobrać rzeczy do dwójki <3

 przefarbowała się na blond- o wiele piękniejsza <3

no hej, panie Lamo

pozwolisz, że posmyrdam Cię prądem <3

Estera próbuje do Bronka, byłego kochanka Amelii ahahah

- Tak, mamo, umiem na egzaminy końcowe

ostatnie poprawki

Estera ukończyła studia z wydziału matematyki z średnią 5,0, czas na dorosłe życie!

pierw mieszkała w bloku z Bronkiem, a później wyprowadziła się do tego uroczego domku

 przyszła pani matematyczka podjęła karierę taneczną

a po powrocie z pracy Estera zaciążyła

witaj piękny kotku <3

gość usiadł na blacie i przyglądał się pani gotującej spaghetti

jesteś śliczna nawet w ciąży i z krótkimi włosami <3

 a następnego ranka, przy talerzu omletów, Esterze odeszły wody

na świat przyszedł Andrzej

 i Bartłomiej (jak się piękna cieszy <3)

pokoik chłopców, podoba mi się <3

Bronek odwiedził narzeczoną i na wieść o synach wprowadził się

czas szybko leci i urodziny miał Bartek

jak również Andrzej

chłopcy uwielbiają bawić się ze sobą, i są jak kropla wody z wyglądu

rozbraja mnie to zdjęcie ahahah

 Andrzej szczególnie polubił panią opiekunkę, na którą za każdym razem rzygał

 dzieci śpią to rodzice mają chwilę na odpoczynek (if you know what I mean)

kochani ♥ ♥ ♥

Estera po nocach zaczęła oddawać pokłony porcelanowemu tronowi

 aż ostatecznie znów się okazało, że kolejne dziecko (lub dzieci) w drodze

chłopcy znów mieli urodziny, ciacha rosną jak nic! <3

akuku dzidzia, Bronek chyba też zaciążył ahahahah od omletów Estery

para postanowiła w końcu się pobrać

choć planowali zorganizować wielkie wesele i zaprosić całą rodzinę, była to skromna uroczystość

zabić go czy udusić to za mało. nienawidzę cię Bronisław.

bracia przy naleśnikach rozmawiają o szkole

 eeee tam, pała z matmy

- Tato tato, ja wiem, że jedziesz do pracy no ale mam szóstkę!


poranna akcja porodowa, i znów przy śniadaniu

 urodziła się dziewczynka imieniem Daria ♥ ♥ ♥

 babcia Amelia wpadła w odwiedziny, uwielbiam to zdjęcie <3

mała okazała się być spokojna i dawała Esterze czas na malowanie

 mogła powrócić do opieki nad ogródkiem

 podoba mi się jej sukienka

 z przykrością informuję, że odeszła Amelia ze starości :c

 cała rodzina była pogrążona w żałobie, choć najbardziej odczuwał to Boguś, który nie wiedział teraz, co zrobić z swoim życiem

zajrzałam do Janki i Mateusza- wszędzie chlew, którego nie było i muchy zjadły Jankę :c

Mateusz postanowił, że wprowadzi się do Ernestyny

 choć Sebastian nie był zadowolony, że będą musieli mieszkać z teściem, później przywykł do tego


 staruszek znalazł pocieszenie u przygarniętych przez małżeństwo psów- Sarę i Boksera

 onga bonga!

mam zamiar skupić się na zapomnianym przeze mnie odłamie, mianowicie na Ernestynie, Sebastianie i teraz Mateuszu, którego dopilnuję, by spokojnie dożył swych dni i zobaczył wnuki i przy okazji prawnuki. życzę miłego weekendu, buziaczki~

4 komentarze:

  1. Hahaha, też tak sobie pomyślałam, czy nie zmienić by szablonu, lecz zostanę przy swoim, bo jestem zbyt leniwa, by cokolwiek zrobić :) Cóż mogę rzec... Pani tancerko - matematyczka ma śliczne dzieci :D Chłopcy mają trochę duże nosy, ale to też ma swój urok <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie Twój szablon mi się podoba i nie chciałabym, byś zmieniała! :p Estera dziękuje ♥ te nosy to po ojcu, skargi do Bronka XD <3

      Usuń
  2. Twój szablon jest przecudny, no ale nie zmuszę Cię żebyś nie zmieniała xD Estera jako blondynka jest śliczna *w* Bronek trochę taki przygruby o.O Szkoda Amelii :o Mi się w dwójce w ogóle żadne nosy nie podobają xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny masz szablon! Ale ogólnie mnie się szybko nudzą takie rzeczy, więc rozumiem, że chcesz go zmienić xd The sims 2, aż przyjemnie się oglądaaa :)

    OdpowiedzUsuń