poniedziałek, 23 lutego 2015

(52) Rodzina Obraz


witajcie~ zanim cokolwiek zacznę, uwielbiam tego gifa i film ♥ ostatni tydzień ferii, smuteczek mały, ale mogę rzec, że jestem wypoczęta i w sobotę już biorę się za naukę. w minionym tygodniu grałam w trójkę, ale tu skupiłam się na save, którego raczej tu nie przedstawię. dziś postanowiłam, że powrócę do dwójki i pograłam dziś na tyle, aby sklecić kolejną część losów rodziny Obraz :)

 po miesiącu miodowym Amelii i Bogusia, Estera postanowiła wyjechać na studia

młoda ulokowała się w Akademii Klasycznej, a jej kierunek studiów to literatura

za pieniądze z otrzymanych stypendiów urządziłam jej pokój

zawsze blokuję pokoje moich simów z faktu, że wkurzają mnie ciągle wchodzący studenci

Estera zrobiła sobie focie w budce

samotne śniadanko :c

te piętro jeszcze okej, ale kolejne dwa to WIELKI książkowy syf

oh my gosh, look at her butt!

Esterze się nudzi

dlatego kupiłam jej sztalugę i wróciła do swojego starego, ulubionego zajęcia

piękne ♥ dlaczego w ts3 nie ma możliwości malowania własnych obrazów? :c

wyremontowałam łazienkę

studenci chyba się nie wstydzą

studia studiami, zaszaleć czasem trzeba

piękna ♥ ♥ ♥

dobrała się do gitary, ale za to bardzo ładnie grała

 panie lamo, co pan odprawia

uradowana, bo hajs jest

 tak, matko, jest wszystko okeeej

uradowana Estera rozpoczyna drugi rok studiów :)

radość ją zbyt poniosła

młoda maluje tym razem przesłodziaśne babeczki

kasa z stypendium poszła na remont kuchnio-stołówki

oraz jadalni, którą zrobiłam kolorystycznie do babeczkowych obrazów <3

jestem z siebie dumna, a w tle kolejne malowidło

ten pan ma przepiękny nos :')

przyszła zima, yaay!

ulepimy dziś bałwana?

akademik odwiedził pingwinek ♥

SŁODZIAK

za gorąco jej jest chyba

pingwinek przyszedł jeszcze wieczorem, nasikał na środku korytarza i poszedł :<

kolejny wypad na miasto


u Obrazów rodzinne jest wrzucanie mydła do fontanny

I'm so fancy, you already know

no co? dobra muza leci


na końcu chciałabym bardzo wam podziękować za 10,000 wyświetleń bloga! <3


dla mnie jest to w pewnym rodzaju sukces, z którego się cieszę :) pozwolę sobie na reklamę swojego drugiego bloga, bardziej prywatnego, na którym będę pisać o wszystkim i niczym. zapraszam serdecznie, a na pytanie, co to w adresie, odpowiedź- moja ksywka :) miłego tygodnia, buziaczki~

9 komentarzy:

  1. Estera ma śliczny pokój *-* Łazienka też niczego sobie :D W porównaniu do moich studenckich łazienek, gdzie zwykle jest jeszcze mini siłownia xD Ale co zrobić jak mi się w pokoju nie mieści, a nie chcę by inni korzystali z moich sprzętów :p Ty to wszystko na tych studiach remontujesz :p Ale jadalnia także śliczna *_* Wrzucanie mydła do fontanny xD Estera nieźle poszalała, nono xd
    Gratuluję 10000 wyświetleń! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię urządzać pokoje :) pomyślałam sobie, że ten akademik będzie odwiedzany przez następnych potomków Obrazów, dlatego musi jakoś wyglądać :p dziękuję! ♥

      Usuń
  2. Haha to zdjęcie gdy Estere " trochę" poniosło. ..XD
    Bardzo ładna jest <3
    A ten akademik mi się podoba, ładniutki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam ten film <3 Czemu ja nigdy nie wysyłam swoich simów na studia w TS2? Masz talent, jeśli chodzi o dekorowanie i urządzanie mieszkań ^^ Kiedyś mi gdzieś mignęło, że niby można malować swoje obrazy w TS3... Też chciałam wrzucić zdjęcie tego pana z wielkim nosem, no ale nie można być we wszystkim pierwszym :D Jak pewnego razu ujrzałam w TS2 pingwinka, to zaczęłam krzyczeć i musiała mnie koleżanka uspokajać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, choć prawdę mówiąc, do dekorowania mieszkań nie przykładam jakieś dużej uwagi- co palnę, do palnę :p hmmm... może masz na myśli obrazy z gry z zmodyfikowanym obrazem? (masło maślane xd) sprawdzałam foldery trójki i nic takowego nie widziałam :c ahahaha, ja jak zobaczyłam pingwinka to na cały dom pisk radości "Jaki ten pingwinek SŁOOODKI!" XD ♥

      Usuń
  4. ślicznie przeremontowałaś akademik, mi się nigdy nie chce x'd co do Estery to jest mega śliczna<3 omg te obrazy z Krainy Lodu! ♥ czekam na dalsze jej losy na studiach i po nich c:
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 te obrazy to Estera je zabrała, ale się zbugowały, apffff :c już zdradzę, że ma już dzieci! :D :*

      Usuń
  5. Mnie też się kończą ferie :/ dwójka moja ulubiona!<3 aż miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać, nie jestem sama z tym faktem :\ :c dziękuję! <3

      Usuń