poniedziałek, 5 stycznia 2015

#48 Rodzina Obraz

#tumblr (ach, piękne <3)

witam~ już pojutrze powiem 'witaj' szkole... nie jestem w połowie zadowolona z powodu dużej ilości sprawdzianów, nie chce mi się uczyć. zanim wpadnę w natłok nauki, udało mi się zajrzeć do dwójki, pograć i napisać tą notkę. słyszałam, że śniegu nasypało w niektórych częściach Polski... u mnie nie, z czego się cieszę, bo nie lubię śniegu i pozdrawiam ludzi z województwa lubuskiego :') ogółem muszę zebrać już inspiracje na wygląd bloga, już powoli wiosenny, inspiracje od was mile widziane!

*Rodzina Obraz, część 10*

Obrazowe kobietki postanowiły przeprowadzić się do domku

 tak wygląda z lotu ptaka, nieduży ale fajny

Estera chętnie czyta książki, a Amelia główkuje nad krzyżówkami w gazecie

wiedziałam, że duża kanapa sprawi dużo radości

mistrzyni skakania na skakance

cholercia, drzwi do łazienki się zbugowały

duże lustro, to można się przeglądać godzinami

Amelia wybrała się na Przedmieście z znajomymi

 a najlepsze, że to są jeszcze znajoma i kochanek Amelii ze studiów

kiedy zostawiła ich koleżanka, Amelia powtórnie wyznała mu miłość

i poprosiła go o rękę, szalejesz kobiéto na lata

zanim wróciła do domu, zrobiła sobie zdjęcia w budce (trzecie po lewej na dole rozwala system)

oczywiście, nie zabrakło pani Zadeckej, robiącej na drutach sweterek

a potem darła się na Amelię, że się oświadczyła, ahaha

kochaś (nazwijmy go tak, zapomniałam imienia) często odwiedzał Obrazów

ostatecznie nadszedł dzień, kiedy wymienili się obrączkami

aż pan listonosz przebrał się i gratulował młodej parze 

zostawiamy Esterę i jedziemy na miesiąc miodowy na wyspę Twikki

jak szaleć to szaleć, wynajmujemy pokoik w luksusowym hotelu

opalenizna to podstawa

łot de, bliźniacy

mhromantyczna kolacyjka (kurczę, aż jej te siwe włosy nie pasują)

'a weź ty mnie nie zawstydzaj'

i mhromantyczny wieczór pod gołym niebem, uwielbiam tą interakcję <3

bum szakalaka!

życzę udanego tygodnia, buziaczki~
P.S.- jeśli ktoś chce mnie bardziej poznać, zapraszam do zakładki 'o autorce', pięćdziesiąt faktów o mnie czeka. :)

5 komentarzy:

  1. Ja mam taką kochaną panią od geografii, że zaraz po przyjściu do szkoły, na pierwszej lekcyjnej piszemy kartkówkę :")
    Nie ma to jak załatwiać się przy otwartych drzwiach xD Amelia nie za stara dla tego kochasia?;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przypominaj o szkole, grrrrr...
    Dom ładny, taki ceglasty od środka :) Nie za stara Amelcia na takie skakanie po kanapach?

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja pozdrawiam ludzi z dolnośląskiego, bo tyle śniegu to tam chyba nie było od 3 lat xD. Ledwo, co dotarłam do szkoły, bo śnieg albo wlatywał do oczu albo właził pod nogi ;P.
    I tak, w poniedziałek byłam w szkole :( Do tego naprawdę jako jedyna, bo w klasie ze mną były trzy osoby :P... no ale przynajmniej żadna z pań nie ośmieliła się zrobić kartkówki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś z lubuskiego? Ja też<3 !
    Jak najbardziej zbieraj się na wiosenny wygląd bloga, bo dziś u mnie było 12C... to znaczy, że wiosna blisko xD
    Co do Obrazów: domek faktycznie bardzo fajny :) Amelia szalona, takiego młodzika wyrwać xD a właściwie wiecznie młodego studenta ;) Szkoda, że nie zrobili sobie razem zdjęć w tej budce ^^
    Pani Zadecka! W TS3 chyba jej nie ma, szkoda właściwie, bo to śmieszna postać.
    Czyżby odnaleziony po latach zaginiony bliźniak xD?
    Mega romantyczny ten miesiąc miodowy<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, super :D hmmm... pomijając tą porywistą, deszczową pogodę, wiosna blisko, och tak! dziękuję :) Zadeckej w trójce nie ma, choć prawdopodobnie jest nią Agnieszka Zadek.

      Usuń