niedziela, 2 listopada 2014

#37 Rodzina McGraw

#Diana, Simoholicy

 bonjour! na wstępie dziękuję za odpowiedzi czterech osób *lel* na pytanie dotyczące bloga. przegłosowało, że wszystko jest zależne ode mnie. skoro tak, ogłaszam, że dwójkę udało mi się zainstalować ponownie. z sukcesem odzyskałam kawałek Obrazów, dokładniej Amelię, losy tej rodziny będą kontynuowane. co dwa-trzy tygodnie przeplotę to historią z średniowiecznego królestwa Mocherenia *leel*, którą również pogrywam :) a teraz jedenasta część trójeczkowej rodzinki. bonne lecture~

*McGraw, część 11*

Augustus karmi piranię Crackera

Julius foszki strzela :<

tuli tuli do wuja Tristana <3

gra w papier, kamień, nożyce

ahahah, Issac smerf

hopsa do siostry

ta oto panna to Christine, która kopnęła sobie w kalendarz przez klątwę mumii

May nie spodobała się nowa koleżanka w domu

ale za to spodobała się nastoletniemu Augustusowi <3

słodziaki

drugą nieco poniosło z zazdrości, zamieniając się w wilkołaka

ale za to kocha swojego małego, rudego chłopaczka <3

April w jesiennym looku i opalony Tristan <3

ten obraz kojarzy mi się z filmem "Gwiazd naszych wina"

zaciesz, bo matka nawiedza pokój

April wspomaga w rozkwicie roślinkom

nowy wygląd Meggie

moi seksowni grajkowie

do seksownych grajków dołączyła May, również w nowym ubiorze i uczesaniu

lubię to zdjęcie

ładnie to tak płatać psikusy ojcowi, Augustus?

proszę bardzo, kolejna psoci

Christine bawi się z Juliusem

uwielbiam zachody słońca w Moonlight Falls

co te bugi

Issac i te seksowne miny

najmłodsza pociecha świętuje urodzinki!

patrzcie, jaki śliczny rudzielec <3

ojojoj, relacje między młodzieńcami się psują

Christine odeszła w Zaświaty, gdy Augustus z nią zakończył związek

April jest po babci Julce artystką

kolejny, fajny widoczek

próbujemy wywołać odżywczy deszczyk

April oniemiała z zachwytu na widok spadających kwiatów



rodzinna fotka

wróżkowy krowo-kwiat czeka na cukierki

a May w czasie biegania po domach zmieniła swoją grupę wiekową, po czym się wyprowadziła

żeby nie było, Tristan i Issac chcą się popisać umiejętnościami wycinania dyń

nie powiem, śliczne im wyszły

prawie rodzinne oglądanie telewizji

gwiazda popu frunie do pracy

Tristan poza pracą, ulepsza wszystkie obiekty w domu

Christine od czasu do czasu sprawdza, czy kuchenka jest bezpieczna itd.

a Julka jest chyba Jezusem :o

Meggie ćwiczy przemowy na imprezy z zbiórkami pieniędzy

April coś nagle złapały mdłości

Augustus zaś gawędzi z prababcią

a poźniej wybrał się do koleżanki z klasy, Fawn

najpierw było trochę niepewnie

ale później <3

nie wiem czemu, ale uwielbiam to zdjęcie

te również <3

każdy członek McGrawów w czasie pełni wyzwala swą nadnaturalną moc

Meggie wyje do księżyca

tajemnicze mdłości poskutkowały drugą ciążą April

patrzcie, już Julius ma urodziny!

jedna. wielka. kopia. Stilesa. <3

jak jego pradziadek i tata, uczy się grać

w pięć minut Tristan stał się mistrzem gry na kontrabasie :o

kuzyni wspólnie główkują

ponowna radość rodziców <3

wtf

Issac i Meggie świętują pierwszą rocznicę ślubu!

kolejny solenizant, no proszę bardzo

ponad siedemdziesiąt zdjęć z wczoraj i dziś. wydaje się, że strasznie szybko starzeją mi się simowie, a długość życia mam ustawione na długie. pewnie dlatego, że mało robię screenów :p dorosłego Augustusa zobaczycie w następnej części. życzę wam udanego, pierwszego listopadowego tygodnia, do następnej notki. baisers~

10 komentarzy:

  1. May miała przefajną tamtą poprzednią fryzurkę (btw, nie wiem, czy przypadkiem już raz o tym nie wspomniałam XD).
    Ta Christine jest straszna. :O XD Nie lubię duchów w TS3, one mają takie dziwne oczy. xDD
    April jest uroczą wróżką, pięknie wyszło to zdjęcie w ogrodzie. <3
    Julius nieźle wygląda!
    No i jeszcze zdjęcie z rocznicy ślubu, cudowne. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie bardzo lubię duchy, tylko nie cierpię tych "przenikających" włosów... co do April się zgodzę <3

      Usuń
  2. Czy dobrze zrozumiałam (bo ja głupia jestem), że będziesz wstawiała posty z The Sims Średniowiecze? May wygląda ślicznie w nowej fryzurze :) Muzyczna rodzinka :D No i kolejna ciąża, jupi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dobrze zrozumiałaś :) no fakt, że muzyczna, Tristan zaraz będzie grajkiem na wielu instrumentach ahaha xd dopalacz umiejętności, kursy, gra, i w pięć minut maksyma umiejętności ;) ciąża, bo Herbie się nudzi xd a przed chwilą ledwo co wytrzymałam z ósemką simów xd

      Usuń
  3. Fajnie, że będzie dwójka, polubiłam Obrazów! :) May świetnie wygląda w nowym wyglądzie *-* Wszyscy grają na instrumentach@-@ ale te Twoje wróżki psotne :D super jest ta fotka z zachodem słońca *w*bugi <3 Julius będzie wyrywał, oj tak <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się niezmiernie :) instrumenty everywhere ahahah... Augustus częściej psoci w porównaniu do April, bo na tej cały czas używam Aury Kreatywności czy do rozkwitu roślin :) Julius na pewno jakąś Julkę zauroczy, jak jego pradziadek Stiles heheh :3

      Usuń
  4. Jej kolejna ciąża!
    Wszystkie chłopaki piękni.tylko Julius taki trochę brzydki :)
    Rodzinka uzdolniona muzycznie :)
    Julka-Jezus xD

    Wpadniesz?
    SimsLoveForever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejna ciąża, a ja przed chwilą ledwo co wytrzymałam kontrolę na ósemką simów... xd ojeju no, nie widzisz dziedziczonej urody Juliusa! xd jak tak zobaczyłam, co moja simowa wersja wyprawia, to powiedziałam to samo :P i wpadnę :)

      Usuń
  5. Jakie słodkie to zdjęcie, gdzie Julius tuli się do Tristana<3
    Chyba jeszcze nie widziałam ducha po klątwie mumii. Ma taki... nietypowy wygląd ^^
    Zauważyłam, że masz dom pełen nadnaturalności :D duchy, wróżki, wilkołaki ;)
    Issac "I'm sexy and I know it" :D Szkoda, że Augustusowi nie wyszło z Christine... miałam nadzieję na dzieci-duszki xD
    Chyba też zacznę strzelać takie rodzinne fotki, fajna pamiątka :D !
    Atak wilkołaków w pełni księżyca :D Gdzieś już to chyba mówiłam, ale wolałam wilkołaki z dwójki, całe owłosione, ale przynajmniej twarzy nie była taka wykrzywiona :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię ten nietypowy wygląd ducha sima obłożonego klątwą mumii :) nawet nie wiesz, że miałam wcześniej zamiary całą rodzinkę zrobić nadnaturalną i się udało :D Issac no oczywiście, druga wersja Vincenta XD Wcześniej robiłam McGrawom zdjęcia, ale gdzieś pouciekały. Teraz mam nadzieję, że pozbieram ich więcej w gabinecie alchemicznym :) odpozdrawiam i zaglądnę :*

      Usuń