wtorek, 11 listopada 2014

#38 Rodzina Obraz

#tumblr
bonjour! poza faktem, że wtorek wolny, bo świętujemy niepodległość, mam w końcu czas na napisanie notki. generalnie prawie każdą sobotę spędzam poza domem bo to wyjście na miasto czy jednodniowa wycieczka rodzinna. tak, jak wspominałam, udało mi się odzyskać kawałek Obrazów, czyli Amelię. wykorzystałam dzisiejszy dzień, by pograć w dwójkę i wstawić jej losy :) bonne lecture~

*Obraz, część 7*

Amelia wstaje przed egzaminem końcowym

ostatnie poprawki przed lustrem

studia ukończyła z wysoką średnią, a z faktu na duże stypendia dziekańskie, powróciła do Kwitnących Wzgórz i zamieszkała w coś a'la domu-bloku

z zadowoleniem wzięła do ręki kluczyki, spoglądając na swoje gniazdko

 prezentacja domu: kuchnia

mini salon

korytarzyk piętro wyżej

sypialnia

 Amelia podejmuje pracę w karierze obiboka

zakupiła chomiczka imieniem Pepperoni

poranne pobudki na wykłady są teraz porannymi pobudkami do pracy

 poznała całkiem przystojnego kolegę, Remigiusza

 dobroduszna wypuszcza motylki z słoiczka

 nie wiem czemu, ale jak nie spojrzę, to jest pulchna po boczkach

mały wypad na miasto po nowe ciuchy do szafy

pomiędzy nią a Remkiem zaszło coś więcej niż bycie współlokatorami

poprosiła go o rękę, nie muszę chyba pisać, że się zgodził <3

nowinkę to uczcili w bardzo romantyczny sposób

głównym zainteresowaniem Amelki jest sztuka, a przez to dostała zaproszenie na tajemną parcelę

poza szkicowaniem, polepiła garnki

puci puci puci chomiś <3

zostawiamy Remka w domu, jedziemy wypocząć

meldunek

chwilowy wypoczynek w saunie

rozmyślanie w swoim pokoiku

a później zabawy z nietypowym panem

a mianowicie z Wielką Stopą

bardzo lubię te zdjęcie, nawet jak są chmurki :)

pogawędki z innymi turystami

wykwintna kolacja w restauracji

i na świeżym powietrzu

ogólnie losy Obrazów będą teraz skupiać się na Amelii. dalsze przygody na jej wycieczce zobaczycie, a przyznam, że namieszałam z romansami i takie tam... :p życzę wam udanych trzech dni w szkole, baisers!

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten domek Amelii, taki przytulny :) Z Remkiem szybko zaszalała xD To zdjęcie z chomiczkiem jest PRZESŁODKIE<3 Mówisz romanse na wyciecze? Mam nadzieję, że nie z Wielką Stopą xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziękuję <3 niestety, nie romanse z Wielką Stopą, choć chciałabym... :c xd

      Usuń
  2. Gratuluję Amelii dobrych wyników ^^ Czy ja Ciebie o coś nie prosiłam ;-; nie rób takich ładnych domków! Już nie mam na nie określeń, przepraszam :c Amelia&Remek <333 i już do łóżka polecieli, już! na tym zdjęciu w saunie siedzi jak jakiś chłop xd Oo, zrób jej romans z wielką stopą <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, nie potrafię spełnić tej prośby ;-; no wiesz, Amelce wszędzie spieszno, huehue... niestety, nie da się romansować z Wielką Stopą i już mi to plany zepsuło apfff :<

      Usuń
  3. Wielka Stopa rzonci :D Chomiczek ma świetne imię. Remigiusz, słodziak... Domek śliczny. Tylko mi się ten górny korytarzyk nie podoba, jest taki trochę starzej wyglądający (?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za chomiczka, Remka i domek :) ahaha, też mi się nie podoba, ale to brak weny :c

      Usuń
  4. Kurde no, pięknie umeblowałaś pomieszczenia, ale myślę, że to już wiesz. :>
    Imię chomika Amelii kojarzy mi się z pizzą, bo moja mama zawsze dodaje pepperoni do pizzy. XDD
    Nie da się romansować z Wielką Stopą? Lol, zawsze myślałam, że można. O.o Na Twoim blogu tyle się dowiaduję! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 dałam temu chomiczkowi takie imię, bo myślałam o pizzy xdd mój blog poczyna się robić encyklopedią, ale uwielbiam sprawdzać simsowe "mity" :p

      Usuń
  5. Ameliaaaaaaaaaaa<3 Sims 2<333333333 Hahah wybuch radości! Kariera obibok?Chce nim zostać <3 Pepperoni :) Kocham chomiki są pod wiewiórkami na mojej liście małych zwierzaków w ts<3(gdybym taką liste miała xd)Remigiusz i Amelia słodziakiiiiiiiii!

    OdpowiedzUsuń