sobota, 27 września 2014

#32 Rodzina Obraz, zaproszenie na urodziny bloga


Bonjour! To już ostatnia sobota września, a przecież dopiero rok szkolny się zaczął. Do szkoły poszłam już w środę ze względu na to, że mój stan zdrowia był na tyle dobry, że uznali rodzice, że nie powinnam dalej siedzieć. Na przyszły tydzień mam już 3 kartkówki i jeden duży sprawdzian, meh. Dzisiaj rodzina Obraz i zaproszenie na już pierwsze urodziny bloga :) Bonne lecture~

Obraz, część 6

 Najmłodsza członkini rodziny, Amelia stała się dzieckiem szkolnym

 Janka i Mateusz dobyli sędziwego wieku, dodatkowo na starość jej odwaliło i zmieniła się w wampira

Czas szybko płynął i młoda wyrosła na piękność <3

Wyjechała na studia do Uniwersytetu Simowego, gdzie od razu zrobiłam jej pokój

 Jako, że wybrała kierunek zarządzania (czy coś tam z biznesem), musi dużo ćwiczyć przemowy przed lustrem

Obiadek

 Podkradła ojcu laleczkę i zabawia się

 Rozkochała w sobie ładnego blondyna, który potem strzelił focha ;_;

 Temu jest bardzo gorąco

 I drugi kochanek

 Dziń Dobri <3

 Ale tamten drugi cymbał też ją zostawił i musiała się odstresować przy filiżance kawy

 Olała wykłady i poszła spać

DJ Krówkers powrócił, yaaaaay! <3

 No cóż kochana, wykłady odpuszczone, ale prace trzeba odrabiać

Często ze względu na brak kucharki na stołówce, Amelia chętnie dorabia simoleony

 Czas na zmianę wyglądu

Dat ass i te majteczki :D

Nie wnikam co oni wyprawiają

Murzyński DJ Lamers

 Amelia udała się na miasto, by poznać nowych studentów

 Śliczna jest <3 Przytyło jej troszkę

 Dlatego wybrała się na siłownię, by zrzucić sadełko

Niedawno losy Ernestyny na studiach, teraz Amelii. :) Zastanawiam się, czy gdy skończy studia, ma zamieszkać z siostrą i jej mężem, czy może powrócić do domu z staruszkami. Na początku notki wspominałam o urodzinach, bo za niedługo minie rok, od kiedy wstawiłam pierwszą notkę! Z tej okazji organizuję imprezę urodzinową bloga i zrobiłam mało ładny banner, ale byleby był. Jeśli chcecie, możecie wstawić na swojego bloga, będzie mi bardzo miło :) Życzę wam udanej soboty i niedzieli, baisers!


19 komentarzy:

  1. Po obejrzeniu Twoje rodzinki aż zachciało mi się zagrać w dwójeczke<3 Amelia śliczna :* Jak te chłopaki mogli ją zostawić.Zaraz tam pójdę i dostaną lanie! xd Na urodzinach będę na pewno<3 Banerek wkleję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodziny motywują heh :p Dziękuję za wklejenie bannera! :D

      Usuń
  2. Amelia jest śliczna *-* A jej pokój jest taki cudny, że no ja nie wiem <3 Zabawy laleczką są u nicu rodzinne c:.
    Wkleję banner, jak tylko ogarnę, jak to zrobić :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawy laleczką to chyba masz rację XD Dziękuję za wklejenie bannera :)

      Usuń
  3. Wow, aż mi się zachciało zagrać w dwójkę, stare dobre czasy :D Amelia jest śliczna, szkoda, że jej się nie udało z tym pierwszym chłopakiem bo przyznam, że był całkiem spoko :D Nie ma to jak praca w stółowce hah xd siłka podstawą! A baner już do siebie wkleiłam i na pewno się pojawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też było szkoda, że tamten ją spławił, gra cham :\ :< Nie wiem czemu, ale polubiłam dwójkową pracę w stołówce. Widziałam banner w notce, dziękuję bardzo! <3

      Usuń
  4. Już urodziny, łał. A pamiętam, jak zaczynałaś, ech, te czasy z Martinezami i w ogóle. <3
    DJ Krówkers i DJ Lamers! <3 <3 <3 XDD
    Amelia prześliczna, stylizacja z tą marynarką pod koniec bardzo jej służy. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki zawsze trudne <3 DJ'e to wymysł mojej szalonej weny XD W tej stylizacji dla mnie wygląda dziewczęco-kobieco :P

      Usuń
  5. Amelia <3
    Ach te jej losy. Na studiach zawsze się coś dzieje. ^^
    Jak dla mnie daj ją do siostry. Staruszkowie są kochani, ale młodzieńcza żywiołowość wygrywa ^^
    Banner wstawię, jeśli uda mi się wrzucić notkę przed twoją imprezą <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że opcja wprowadzenia Amelii do młodzieńców będzie bardziej przydatna, bo jak np. Ernestyna zaciąży to będzie opiekunka hah XD Dziękuję za wklejenie bannera, odpozdrawiam! :*

      Usuń
  6. na imprezie na pewno bede, a jesli chodzi o Obrazow to Amelka wyrosla pieknie, nie moge sie doczekac nowego pokolenia
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te urodziny będą na blogu?
    Jak tak to będę na pewno!
    Banner postaram się dać na mojego bloga! ;-)
    Zapraszam :
    SimsLoveForever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ta Janka, wampiryzmu się zachciało :D Amelia szybko wyrosła na piękną kobietę i zamiast się uczyć to szleje na studiach ^^
    Hmm, też bym nie wiedziała, do którego domu dać Amelię. Może na jakiś czas do staruszków, a potem do siostry? :p
    Banner już wkleiłam w nowym odcinku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janka szalona kobietka :P Amelia wydaje się, że szaleje, ale stypendium dostała i średnia 5.0 :) Może tak będzie lepiej, jak napisałaś. :D Dziękuję za wklejenie! <3

      Usuń
  9. Janka i wampiryzm :D Amelia wyrosła na ślicznotkę :) Jeśli znajdę czas, to wkleję banner

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janka to z wampiryzmem wygląda dla mnie jak Zadecka XDD Dziękuję <3

      Usuń
  10. Czy mogłabyś wpaść i skomentować mojego bloga?
    SimsLoveForever.blogspot.com
    Było by miło jakbyś odwiedziła i skomentowała :-D

    OdpowiedzUsuń