sobota, 6 września 2014

#28 Rodzina Obraz, kolejne pytanie


Salut! ♥ Jak się czujecie po pierwszym tygodniu roku szkolnego? U mnie całkiem nieźle, choć już pisałam diagnozę z matematyki i pierwsza kartkówka. Poza tym, wpadłam w trans plecenia bransoletek z gumek, zajęcie czasochłonne ale fajne :) Wczoraj pograłam McGrawami, dziś pograłam Obrazami. W następnej notce obiecuję na 100% kolejną garść downloadów. Bonne lecture~

Obraz, część 5

 Po pierwszym semestrze drugiego roku studiów, Ernestyna postanowiła wrócić do Kwitnących Wzgórz

Od rodziców dostała mieszkanko, blisko siebie. Dziewczyna usamodzielniła się

O dobrą sylwetkę też trzeba zadbać

Postanowiła odwiedzić Warsztat Wojska, spotkała swojego przyjaciela ze studiów

A później matkę na samotnych zakupach

Poznała uroczego sąsiada

Ploteeeczki (Janka dat face)

Szarlatan i jego miny *3*

Sul sul sąsiadko 

Kochana, nieładnie podrabiać pieniądze! 

Postanowiła zaprosić Sebastiana, tamten zrobił jej niespodziankę w postaci oświadczyn <3

Zamieszkali razem, po krótkim czasie odbył się ślub

Para zaprosiła jedynie rodziców Ernestyny, przyjaciółkę wiedźmę i Anatola Zielonkę

A Janka podkradała czipsy zamiast gratulować młodej parze

 Czas na torcik <3

 Sebastian podjął pracę policjanta

Nowożeńcy otrzymali fundusze na remont domu :)

Salon z kuchnią

 Łazienka

Sypialnia

 Miłość pomiędzy nimi nie gaśnie

Słodziaki <3

 Wspólne śniadanko

Nowa pasja Ernestyny-krawiectwo

Pomf, nie wiem jak stała się wampirzycą ;-;

 Zamiast tego dołączyła do świata czarodziejów

 Dobudowałam jej alchemiczny gabinecik

Uczymy się jasnej strony magii :)

 Poźniej powrócę chwilowo do Janki, Mateo i Amelki. Mam jeszcze jedno pytanie. Otóż przy najbliższej przecenie dodatków do trójki mam zamiar powiększyć kolekcję. Jaki dodatek byście mi polecili: Nie z Tego Świata, Studenckie Życie a może Rajska Wyspa? :) Kupię ten, który otrzyma najwięcej głosów i dobrych argumentów. Życzę wam udanego weekendu, baisers!

10 komentarzy:

  1. ja przed poznaniem nie z tego swiata bym Ci pewnie radzila rajka wyspe, ale teraz ja bym zakupila nzts :) co do Obrazow to Erni i Sebastian to sliczna parka, tylko czekac na dzieciaczka
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, choć bardziej kręcą mnie zombie czy wilkołaki hehe :D Dzieci to jeszcze daleko, choć kto wie :)

      Usuń
  2. Enestyna &Sebastian ♥♥ Ktoś Ci już mówił, że masz talent do urządzania domków? *.*
    Co do dodatku, to ja bym wybrała SŻ, NzTŚ też jest ciekawe, a miasto z Rajskiej wszystkim się tnie, więc za dużo tam nie pograsz :/
    Czekam na McGrawów ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt mi nie mówił, ale ogromnie dziękuję :) McGrawowie pojawią się po downloadach, tak mniej-więcej planuję. Jak Rajska Wyspa ma bugujące się miasto, to ja podziękuję :\

      Usuń
  3. Uwielbiam tę interakcję ćwiczenia przed telewizorem w dwójce. :DD
    Piękny domek! <3 Sypialnia wspaniała, ma styl, zresztą uwielbiam cegłę w simsach. :3
    Co do dodatków... nie wiem, nie mam żadnego z tych XD, ale gdybym ja miała wybierać, pewnie wzięłabym Rajską Wyspę. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cegła w simsach jest fajna, motyw ten zawsze wykorzystuje :) Co odnośnie Rajskiej Wypsy, trzymam się zdania Cassey ;)

      Usuń
  4. Cudny domek! <3 niech się Ernestynce powodzi!
    Który dodatek do trójeczki... Ja wiem... Sama zastanawiałam się nad tymi trzema... Polecam Rajską Wyspę, jeśli lubisz letnie interakcje. ^^ Mnie najbardziej przypadła do gustu, ale NzTŚ nie mam, więc nie wiem. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... rozumiem :) Zadbam, by Ernestynie wszystko się ułożyło :3

      Usuń
  5. Domek jest śliczny!! Chyba najbardziej podoba mi się sypialnia.
    Co do dodatku do trójki, to nie wiem. Ja mam wszystkie z tych trzech, które Cię interesują (wszystkie są godne uwagi)
    -Rajska Wyspa- ma fajne miasto (bardzo duże), no i są syreny :)
    - Nie Z Tego Świata- wilkołaki, wróżki i duchy są warte uwagi, a z zombie zawsze jest śmieszniej :)
    -Studenckie Życie- chyba najgorszy z całej trójki, prócz uniwersytetu simowego nie ma nic ciekawego

    Mam nadzieję, że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz <3 Właśnie, myśląc o NzTŚ zawsze głównie tańczące zombie z magnetofonem w ogrodzie ahahaha XD Oczywiście, że pomożesz- każde zdanie czytelników dla mnie się liczy ;)

      Usuń