sobota, 13 września 2014

#29 Downloady, rodzina McGraw


Bonjour! Dziś w końcu upragniona sobota, tematy w szkole robią się coraz trudniejsze i powodują moje większe pragnienie na simsy. Choć na ten temat rozmawialiśmy jako klasa z bratem na czwartkowej religii :) Przygotowałam małą garstkę ubrań i fryzur dla simek trzeciej generacji oraz losy McGrawów. Zdradzę jedynie, że w następnej części będzie screenów o wiele więcej, niż będziecie się spodziewać. Bonne lecture~

Downloady pochodzą z tego bloga :)

pobierz (.sims3pack)
pobierz (.package)

pobierz (.sims3pack)
pobierz (.package)

pobierz (.sims3pack)
pobierz (.package)

pobierz (.sims3pack)
pobierz (.package)

pobierz (.package)

pobierz (.sims3pack)
pobierz (.package)

pobierz (.sims3pack)
pobierz (.package)


McGraw, część 4

Peter pokochał swoją siostrę przyrodnią <3

Drugi zaś główkuje, jaki jest wynik przy działaniu 2+2

 Czas na urodzinki!

 Amelie wyrosła na śliczną kruszyneczkę <3

Relacje pomiędzy nimi nadal się nie układają

Uczymy mówić

 Julka zabrała pasierbicę na spacer do parku

 Peek a boo <3

 Jak niedawno przyszli dopiero na świat, już stają się młodymi dorosłymi

 Stiles jr. bardzo kochał Nakishę

 Dlatego poprosił ją o rękę <3

Peter uczynił to samo, po czym zamieszkał razem z Bellą w dużym domu, niedaleko rodziny <3

 Rodzinne rozmowy na temat przyszłości

 Narzeczeni udali się do Egiptu

 Nakisha bada tajemnicze wrota

 Przepiękna *3*

 Mrau mrau

 Było trochę posągów do popchania

 Było dziur do zbadania

 Hmmm

 Nie mogli się doczekać ślubu, więc wymienili się obrączkami w grobowcu <3

 Przed wami państwo McGraw!

 Zapieczętowanie związku musi być

 Ładny widoczek

 Ja taka sławna, dwie gwiazdki

 Uwielbiam to zdjęcie <3

A po powrocie z wakacji czas na urodziny Amelie!

Wspomnienia związane ze zdradą odeszły w dal, czas na nowo rozkręcić związek

 Ba dum tss, złodziej ;_;

Amelia już po przemianie (♥) pogrywa w domino z tatą

Cóż to za boleści?

 Stiles jr. zaczyna realizację marzeń- pnie się ku karierze piosenkarza

A jednak znowu ciąża <3

Rodzinne pogrywanie na konsoli

Amelie zbiera kwiatuszki <3

Julka skorzystała z dnia wolnego od pracy, uprawiając jogging

Wyremontowana sypialnia dla nowożeńców oraz pokoik Amelie i przyszłego malucha

Chcemy znów dziewczynkę

Jako, że McGrawowie coraz sławniejsi, więcej natrętnego paparazzi zmusiło mnie do zrobienia ogrodzenia

 Przyszli rodzice oczekują na maluchy <3

Powtórka porodówka, tym razem w kuchni

Julka ma zaciesz, bo wygrała 100 simoleonów w loterii

Narodziła się Meggie McGraw i (zapomniałam imienia, ale to chłopiec), także więcej roboty dla Herbatki </3

W następnej notce dam w końcu rodzinę do pobrania. Będziecie nimi władać, jak zechcecie :) Życzę wam udanej soboty i niedzieli, baisers! :*


9 komentarzy:

  1. Downloady są przecudne ♥♥ Mnie się najbardziej z ubrań podobają dwa pierwsze, z fryzur tak samo *,*
    Jenyś, ale namieszałaś ^^. Amelie ślicznie wyrosła *3*. A Meggie i chłopiec pewnie też tacy będą *o*. Pokój nowożeńców- ideał ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propo chłopca, jego imię to Dennis :P Lubię mieszać, jak łyżką herbatę ;) Ich sypialnię również uwielbiam <3

      Usuń
  2. Śliczne downloady. Mam prawie wszystkie ^^ Oj, chęć na simsy w roku szkolnym. Znam to. Najbardziej tego chcę, gdy wiem, że sobie nie pogram xD
    Boziuniu! Ale śliczne pokoje. Nakisha jest śliczna. Jestem ciekawa jak wyrosną jej malutkie szkraby. <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczucie męczące każdego simsomaniaka, ehhh. Z pokoi jestem dumna, ten pięknie płynący maxis <3 Maluchy to zapewne będą urocze po rodzicach! Odpozdrawiam :*

      Usuń
  3. Ja póki co i tak nie pogram, bo laptop w naprawie. Jakoś tak bardzo nie mam ochoty na simsy, ale zainstalowałabym TS2 UC. :3
    Ładne downloady, też pobieram wiele rzeczy od Anubisa. :D
    Bardzo fajnie wyszło to zdjęcie Amelie z kwiatkiem, ładny obrazek można byłoby z tego zrobić. ;D W ogóle to widzę, że w trójce też pięknie meblujesz pokoje! Sypialnia bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam notkę- życzę jak najszybszego simsowania! :D Odnośnie zdjęcia Amelie z kwiatkiem, pozwalam na przerobienie jego :) Taki wrodzony talent z byle czego, odnośnie meblowania- dziękuję bardzo! <3

      Usuń
  4. Słodka Amelie<3 Stiles Jr zakochał się w Nakishy? Małżeństwo :o? Nooo nieźle :D Przyznam, że jeszcze nie robiłam moim simom ślubu w grobowcu ^^ No tak, syn się wziął za Nakishę, więc mężowi można wybaczyć :D Bliźniaki w rodzinie<3 Świetna sypialnia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propos relacji pomiędzy tą trójką, Nakisha ma teraz Julkę i Stilesa jako teściów, a Amelie jest siostrą przyrodnią Stilesa jr. oraz Petera, a dla Stilesa jest córką, a dla Julki pasierbicą (lulz) Bliźniaki w rodzinie mam wtedy, kiedy na nie nie oczekuję ahahaha XD Odpozdrawiam i zajrzę <3

      Usuń
  5. Racja racja jest już coraz ciężej w szkole, no ale damy radę :D
    Genialne są te ubrania, niech ktoś mi zrobi takie do dwójeczki *-*
    Uwielbiam tę rodzinkę i ten Egipt ilekroć oglądam screeny na różnych blogach Egiptu za każdym razem chcę się tam udać :D

    OdpowiedzUsuń