niedziela, 21 września 2014

#31 Rodzina McGraw


Salut! Jak mija wam niedziela? Po prim, przepraszam najmocniej za brak notki, oraz za dzisiejszą małą ilość zdjęć. Jestem po prostu przemęczona przeziębieniem, które mnie już złapało :c Z drugiej strony, dziękuję większości za pozytywne komentarze na temat latającej Meggie, sesji zdjęciowej, drzewa genealogicznego i rodziny do pobrania! :) Postaram się w następną sobotę pograć odrobinę więcej, bo myślę, że już choróbsko minie. Bonne lecture~

McGraw, część 6

Na samym początku prezentacja ich nowego domu w Starlight Shores

Salon

Kuchnia

Łazienka

Pokój Amelie

Pokój Dylana i Meggie

Pokój Julki i Stilesa

Pokój Nakishy i Stilesa jr.

Wracając do rodziny, roześmiana Meggie <3

Nakisha wsłuchana w melodie gitary

 Amelie zaś obchodziła urodziny

 A oto i ona jako nastolatka <3

 Kolacja z mamą

 Jakieś natrętne babsko latało wkoło domu

 Zabawa z bratem przyrodnim

 Stiles przed pracą znajduje nieco czasu na pielęgnację ogródka (a ja dopiero się skapnęłam, że tu nie zrobiony dół)

 Debiutujący w mieście Jack Hodgins ma już spory grafik występów

 Młoda wraca do domu z nowo poznanym kolegą

 Meggie wygląda tak, jakby chciała za chwilę walnąć ojca pałeczką od cymbałków

Pogaduszki, oboje są śliczni <3

 Powstała w kuchni ściana wspomnień, która w try miga zapełnia się zdjęciami autorstwa Nakishy.

Piszę to już z ogromną chęcią do spania, choć mam sporo do odrobienia. A dopiero jest dwunasta, echhh. Życzę wam kolejnego, udanego tygodnia, nie chorujcie, baisers! :*


17 komentarzy:

  1. Ja cały ten tydzień spędziłam razem z katarem ;-;.
    Domek jak zawsze cudowny *,* Już zaczyna mi brakować określeń, ale co jeden to lepszy <3. Pokój Nakishy i Stilesa i Julii i Stilesa chyba najbardziej mi się podoba *o*.Kuchnia, łazienka i salon też są awesome <3. A do tej kuchni pasują te czarno-białe zdjęcia *3*.
    Amelie pięknie wyrosła ♥.♥ Dopiero teraz zwróciłam uwagę na to, że większość domowników jest ruda ^^ :o.
    Ja przez cały weekend odrabiałam prace domowę, bo bym się nie wyrobiła :'(. Jeszcze tylko rozprawka na wos(których nie umiemy pisać ) ;-;
    Zdrowiej nam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczyna się jesień meeeeh ;_; Dziękuję za któreśtam ogólnie miłe słowo na temat domku :) Początkowo w kuchni był obraz z PZ, ale zamieniłam na te, ale za to Nakisha lata w tą i w tę, żeby zdjęcia napstrykać XD Amelie szczerze powiedziawszy jest dla mnie pięknym brzydkim kaczątkiem :) Rudzielce dominują, choć brązowowłosych jest więcej, bo Julka, Stiles, Stiles jr., Peter no i Dylan :) Ja teraz też będę mieć masę roboty, bo muszę napisać opowiadanie i uczyć na kartkówkę z matematyki :<

      Usuń
  2. Też jestem chora, piątka. XD
    Ale mają ładnie w tym nowym domu... D:
    Fajna ta ściana z czarno-białymi zdjęciami. :D Też muszę sobie tak kiedyś zrobić w simsach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem sama, yaaay! Hmm... to mam im zrobić armagedon ahah? ;) Rzadko kiedy wykorzystuję ten pomysł, który jest prosty a zarazem fajny :)

      Usuń
  3. Też jestem chora :D
    Dom jest cudowny, a te zdjęcia w kuchni bardzo pasują.
    Pokój Meggie i Dylana jest prześliczny, a te ich łóżeczka... zakochałam się XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie chorujących (\ Te łóżeczka są świetne, są w dodatku Skok w Przyszłość, jeśli byś chciała wiedzieć :)

      Usuń
  4. Też chorowałam. :c Niby krótko, bo tylko weekend, ale teraz tez nie czuję się najlepiej. :/
    Pokój Julki i Stilesa jest prześliczny!
    A co do braku czasu - też go nie mam. Ale spokojnie! Byle do ferii xD
    Stay strong, girl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ACH, ta choroba wielebna hahs XD Brak czasu jest dla simsomaniaka okropny :< :D

      Usuń
  5. Jejku z tego co widzę to wszyscy chorzy, ja osobiście to na lekcjach już czasem nie wytrzymuję, bo aż tak się źle czuję haaahah. No ale mus to mus :D Boże jak widzę takie śliczne domki to aż mnie rozwala, bo ja to nic nie potrafię zbudować i nic nie trzyma się kupy także wielkie ZAZDRO. Amelie jak wyrosła, może uda jej się coś więcej z tym jej nowym kolegom ;) A co do tej ściany wspomnień to przyznam, że oryginalny pomysł i fajnie ci on wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz, mogę w międzyczasie wykonać dla twojej rodziny dom jako czysty maxis+dodatki+plus Store, jeśli chcesz :) Na prywatnej wiadomości musiałabyś mi napisać, w jakich funduszach mam się trzymać oraz ilu osobowy ma być itd... ;)

      Usuń
  6. Zdrowiej szybko :) Widzę, że wszyscy chorzy... Ja nie przeziębiłam się jeszcze chyba tylko dlatego, że nie chodzę do szkoły, gdyż dopiero od października zaczynam studia xd więc większość czasu siedzę w domu. Bo tak to zawsze pierwszy/drugi tydzień września już chorowałam :p
    Bardzo ładnie urządzony ten ich nowy domek :) I taki przestronny, a przynajmniej taki wydaje się na zdjęciach. Ale Amelie szybko rośnie ;o Ach te wredne ściany
    (a w Twoim przypadku fundamenty), myślisz, że pomalowałaś wszystko, a nagle okazuje się, że połowa ma stary wzór xD Ciekawe czy będzie coś więcej między Amelie a jej nowym kolegą :D Fajny pomysł z tą ścianą wspomnień ^^
    Zapraszam do mnie na nowe odcinki :)
    PS. To jak z drzewem genealogicznym? Miałam dostać od Ciebie zdjęcia do niego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osszzzz ty, studenciaku :p Domek jest przestronny, z tym się zgodzę :) Te wredne ściany już zamalowałam, bo przynajmniej podczas choroby mogę spokojnie pograć w simsy :p A propos drzewa, dziś znów gram i każdemu cyknę zdjęcie z CAS'a. Stilesa dam jednak inne, no bo on... :C

      Usuń
    2. Coo... no nie mów, że on... :<
      W takim razie czekam na zdjęcia i mam nadzieję, że kolejny odcinek ^^

      Usuń
  7. Cudowny blog, i twoje rodzinki...śliczne.
    bardzo lubię tą rodzinę.
    Przeczytałam już wszystkie opowiadania na twoim blogu.

    Jakbyś mogła zacząć czytać i komentować mojego bloga? SimsLoveForever.blogspot.com
    Było by miło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że blog podoba ci się :) Chętnie zajrzę i dodaję blog do listy czytanych przeze mnie :D

      Usuń