wtorek, 7 lipca 2015

(63) Rodzina Kunis "za kulisami"


Cześć i czołem! Pierwszy tydzień wakacji minął dość fajnie, choć generalnie miałam przeczucie, że minęły już trzy tygodnie. Po raz kolejny dziękuję za miłe komentarze, które są doprawdy motywujące! ♥ Blog przeszedł letnią metamorfozę i pomijając moje nikłe umiejętności w tworzeniu szablonów, jestem z siebie zadowolona ;) Dziś planowałam wstawić losy rodziny z TS2- niestety, gra mi się co chwilę wiesza i uniemożliwia mi to nie tylko spokojne granie, ale również zrobienie w miarę ładnych zdjęć. Dlatego dziś odmienna notka, o Kunisach z nieco innej strony. Co to takiego? Zapraszam do notki :)

*Trele morele
Kunisom poświęciłam folder, w którym grupuję zdjęcia na: ładne ujęcia, typowe sytuacje z życia, zdjęcia do drzewa genealogicznego i głupie miny. (folder właśnie nazywa się trele morele) Chciałam przedstawić kilka losowo wybranych zdjęć:














jaki tatuś...

 ... taka córeczka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

*Ładne ujęcia
Najładniejsze ujęcia (według mnie), jakie udało mi się uchwycić w grze. Trochę ich mało, ale to głównie dlatego, że większość mogliście zobaczyć wcześniej:

 (tak, jeszcze tutaj jest nastoletnia Katie)






*Trochę nowinek
Czyli moje najbliższe (lub zrealizowane) plany na tą rodzinę (uwaga, może wystąpić spojler):

 Oto simka, która pierw miała być jedynie modelką do nagłówka- Aimee Lee. Dopasowałam jej cechy, które kojarzą mi się z latem- kreatywna, leniwa, uwielbia przyrodę. Planuję, by ten "prezencik" otrzymał Peter- widzę ich razem ♥

Drugi mój twór, tym razem płci męskiej, zwany Luke Sanders, który miał być jedynie tymczasową postacią w moim "opowiadaniu". Zdecydowałam jednak, że będzie dla Katie ktoś więcej niż kolega z gangu ;)

Domek Kunisów, który ma już dużo czasu, potrzebował "odświeżenia" zarówno wewnątrz, jak i z zewnątrz. Poza zmianą ścian, pierwsze piętro zubożało w dwa pokoje, przez co sam dom wygląda nieco przyjemnie dla oka. Poniżej prezentacja wnętrza (jedynie kuchnię pozostawiłam bez zmian):



Salon jest połączeniem stylu nieco dawnego i nowoczesnego. Kominki to coś, co uwielbiam w tej części gry i głównie służy jako dekoracja (jak któryś sim zapali, to za chwilę komunikat Wykryto Pożar!) "Podzieliłam" go na dwie części: pierwsza to tzw. strefa telewizyjna, gdzie rodzina spędza najwięcej czasu. Zaś druga część to mała czytelnia, przy której znajdują się nagrobki Mili i Travisa. 

A oto pokój Hannah, który wcześniej dzieliła z Cornelią, ale pewna kolej rzeczy sprawiła, że jej nie ma... (dowiecie się w następnej części ;))

Gabinet zamienił się w pokój Martina i Dominica. Szczerze- bardzo mi się podoba :)

Łazienka na parterze, meble i kolory wzięte z gotowca z gry.

Piętro wyżej, korytarz stał się gabinetem. Przeniosłam wszystkie meble i zmieniłam kolor ścian oraz podłogi. 


I na samym końcu sypialnia Eltona i Zoe, który niespecjalnie mi się podoba, ale lepiej tak niż nic. 

Mam nadzieję, że bonus wam się spodobał :) Jeśli ktoś wie, co zrobić, żeby TS2 się nie wieszało, będę baaaardzo wdzięczna za okazaną pomoc ♥ Życzę miłego tygodnia i buziaczki:*
+ W zakładce rodziny znajdziecie zaktualizowane drzewo genealogiczne Kunisów :)

7 komentarzy:

  1. no,no ładny szablonik *3* te gify na początku *-* Kunis faces <3 to trzecie zdjęcie z ładnych ujęć jest hgfghghuyghnhahgjkkl <3 domek jak i zewnątrz tak,i wewnątrz prze-cudny! jednakże salon wygrywa wszystko <3 agg,tak bardzo chciałabym Ci pomóc ale nie znam żadnego sposobu na wieszanie się ts2 :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny szablon! :D
    Zdjęcia głupich min simów zawsze mnie rozwalają xD Z ładnych ujęć najbardziej podoba mi się drugie, czwarte oraz piąte, przy czym trzecie wygląda tak tajemniczo, jak kadr z jakiegoś kryminału, a szóste trochę przerażające :D
    Aimee Lee wygląda na taką spoko babkę, cieszę się, że zdecydowałaś włączyć ją w losy rodziny ^^ a Luke Sanders mmm<3
    Odświeżenie domku na duży plus!
    Wieszanie się TS2, hmm, sama nie wiem... pierwsze co mi przychodzi do głowy to wadliwe dodatki z Internetu lub zbyt duża ich ilość. A może masz za dużo programów włączonych w tle?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a propo TS2, gdy włączam nie mam żadnego programu innego włączonego, a dodatków z internetu brak... muszę jeszcze pogrzebać, może znajdę rozwiązanie :) poza tym, dziękuję <3

      Usuń
  3. bardzo fajny pomysł z tymi folderami i ogólnie notką:D Kunisowy dom jest śliczny, najbardziej spodobała mi się łazienka*3* mm jacy śliczni simowie szykują się do wstąpienia do rodzinki<3 jeśli chodzi o problemy z zawieszaniem się to skoro nie pobierasz żadnych dodatków z internetu (wzoruję się Obrazami) to może być to wina "zasyfiałego" komputera, czyli może masz jakieś niepotrzebne rzeczy na nim, które tylko spowalniają pracę gry. albo słaby komputer :c
    ano szablonik- jest śliczny! w prostocie siła:D
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli mowa o ts2, problem sam się naprawił- za drugim razem wszystko śmigało jak ulał ;) i dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  4. Głupie miny simów najlepsze <3 xD Wow, ładne ujęcia są piękne *3* Czy mogę zamieszkać w Kunisowym domu? Jest PIĘKNY <3 Nie mogę oderwać oczu od Luka, omg *3*

    Tak przy okazji zapraszam cię na mój nowo-otwarty blog o tematyce simowej :3 http://ambrosialsims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło, że problem z The Sims 2 już ustał :) Szablon jest wakacyjny i bardzo przyjemny, możesz być zadowolona! Ten pomysł na notkę uważam za ciekawy i bardzo dobry. Domek Kunisów, jak i simy, które stworzyłaś, są naprawdę świetne, więc czekam na dalszy rozwój rodzinki ^^ Ładne drzewo genealogiczne!

    OdpowiedzUsuń