sobota, 20 czerwca 2015

(61) Rodzina Kunis

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNOxY0vgPvBoJk4rBfry4OBo6_gYiDl-PUmp9f4P-F19yQX6KuQsq7bQ4X7rVCMEKqktF_59ltC2trtDOgznYGYqyJY1QSl0gCQP9d3dEoGM3E0k2pXa8wHVg5uVsIy5mTCf-c9hX7TfY/s1600/3-3.png

Cześć i czołem! Zebrałam w końcu wenę na napisanie notki, czasu mam baardzo dużo, co wykorzystuję na granie w simsy i nie tylko :) Jak wasze podsumowanie pracy przez cały rok szkolny? Ja się pochwalę moim ogromnym szczęściem i wywalczoną średnią 4,78! (zyskując "tytuł" jedynej dziewczyny w klasie II gim z wysoką średnią, tak to sami chłopcy) Trochę z trudem przychodzi mi na myśl, że ten rok szybko zleciał. Ostatni tydzień mam już nieco zajęty- muszę "zmarnować" czas po szkole na próby zakończenia klas III- bycie prowadzącą to ogromny zaszczyt ;) Kończę już gadanie, zapraszam Was do trzeciej części losów Kunisów, dziś w nieco innej formie. Uwierzcie mi- przez ponad dwa tygodnie duużo się działo :)


Laura wciąż borykała się z niepowodzeniem wśród płci przeciwnej. Parę dni po przeprowadzce odwzajemniła uczucia do zakochanego Damona. Ich związek wydawał się być idealny- pannie Kunis brakowało "ogniwa". W parku poznała niejakiego pana (zapomniałam imienia, ups) , przy którym jej serce zdawało się bić szybciej. Postanowiła zostawić rudzielca i ofiarować miłość temu panu.

To był przełom w jej dwóch, nieudanych związkach- Laura czuła, że jest naprawdę szczęśliwa. Postanowiła zrobić zbyt duży krok do przodu, który spowodował zakończenie ich miłości. Pan na wieść o ciąży partnerki wytknął jej, że nie ma zamiaru mieć dziecka z osobą, której do wszystkiego spieszno. 

Dziewięć miesięcy (czytaj: trzy simowe dni) ciąży przebiegły spokojnie. W pewną, niedzielną noc na świat przyszła Katie Kunis, którą od razu po narodzinach porzuciła Laura. Annathiel nie zrozumiała powodu wyrzeczeń się do własnego dziecka, więc do momentu urodzin młodej członkini wraz z Damonem opiekowali się nią. Później, Katie zamieszkała u dziadków.

 Drugie dziecko Mili i Travisa- Rosie, od razu po urodzinach zamieszkała z Milesem w Newcrest. Nie zwlekali z dziećmi, niedługo potem przyszli, młodzi rodzice oczekiwali na bobasy. Aby nie było to potomstwo nieślubne, postanowili w gronie rodziny złożyć sobie przysięgę małżeńską. Urodziły się bliźnięta Peter i Janet, które pokażę w następnej części. :) (nowy wygląd Rosie, kocham te włosy <3)

 Najmłodszy przedstawiciel drugiego pokolenia Kunisów- Elton, świętował swoje urodziny. Jako młody dorosły mężczyzna, kropla w kroplę podobny do Travisa, postanowił zostać astronautą. Do miłości nie było mu spieszno- uważał, że nie jest przystojny.  (Herba uważa, że jest przystojny i zagwarantuję mu dziewczynę <3)

Przedstawiciele rodziny doszli już sędziwego wieku. Choć Travis zbliżał się do końca życia, nie żałował tego, że ma tak wspaniałą i piękną żonę oraz czwórkę dzieci i trójkę wnuków. Nim odszedł z simowego świata, zdążył uściskać czule wszystkich i dać ucałować policzek Mili. Po wykonaniu tego screena, odszedł ze starości. (Szczerze przyznam- popłakałam się, polubiłam Travisa :'))


Katie już jako dziewczynka darzyła większość nienawiścią, z wyjątkiem dziadków, wujka Eltona i cioci Annathiel i Rosie. Uwielbiała śmiać się z czyjegoś nieszczęścia, pomimo kazań babci. W szkole, poza ciemną stroną, była znana jako wzorowa uczennica. Gdy dorosła, ufarbowała włosy na rudo, a buzujące hormony zmuszały ją do wykonywania psikusów na przypadkowych przechodniach. Jedno dla niej było pewne- Wierzbowa Zatoczka to miejsce idealne dla czynienia zła. (Katie jest taka piękna, Kunisowe geny <3)


Elton nie miał racji, jeśli chodzi o jego życie uczuciowe. Podbił serce Zoe Patel, która zostawiła swoich przyjacieli w Oazie Zdrój i zamieszkała z nim i jej przyszłymi teściami. Odtąd zmieniła swój wygląd i skupiła się na karierze pisarza. Młodzi narzeczeni, równie jak Rosie i Miles, nie zwlekali z czekaniem na dzieci- na świat przyszła Cornelia Kunis.

Radosną atmosferę w domu przerwała nagła śmierć ze starości Mili w ogródku. Pomimo błagań Eltona, by Mroczny Kosiarz podarował jej parę dni życia, staruszka odeszła w spokoju. I tak wymarło pierwsze pokolenie- założycielka rodziny Kunis, matka czwórki dzieci, szczęśliwa żona i troskliwa babcia już czwórki wnuków. (Jestem podła- jak Mila umierała, nie płakałam...)


 Reszta rodziny dowiedziała się o śmierci. Żałobę zakończyła nagła, druga ciąża ukochanej Eltona i ich ślub, który odbył się w Newcrest. (znalazłam w galerii fajny kościół, który zmodyfikowałam) W uroczystości towarzyszyły Rosie z Milesem i dziećmi, Laura oraz Annathiel bez Damona, Katie i Cornelia. (kocham to zdjęcie tak bardzo! <3)


Wesele było huczne i na długo zapamiętane. Cornelia nie mogła przestać się uśmiechać na widok rodziców, którzy niezwykle pięknie wyglądali razem. Poza tym, z niecierpliwością oczekiwała na przyszłe rodzeństwo. Katie topiła swój ból po zobaczeniu matki w torcie weselnym. Nie potrafiła zrozumieć, dlaczego Laura ją zostawiła. Co w niej jest złego, czy o czymś nie wie? Gdzie jest jej tata, bo go tym bardziej nie zna?

Ciąża Zoe przebiegła pomyślnie i na świat przyszła kolejna damska członkini rodziny Kunis- Hannah. Starsza siostra była nieco zawiedziona, ponieważ spodziewała się braciszka, ale lepsze to niż bycie jedynakiem. (Też jestem zawiedziona, bo generalnie od aktualizacji, dającej możliwość ingerencji w płeć dziecka, rodzą mi się same dziewczynki...)


Katie stała się młodą dorosłą simką, która wkroczyła w świat przestępczości. Jej zleceniem było śledzenie dłużników szefa w lokalach i donoszenie obserwacji. Ciemne okulary przeciwsłoneczne zakrywają jej oczy, a usta pomalowane zawsze są ciemną szminką. Ubiór zależy od okazji. Obserwacja otoczenia odbywa się zazwyczaj przy "zwyczajnym" popijaniu drinka i "niewinnym" obserwowaniu otoczenia. Po wykonanym zadaniu, zrzuca swe grzeczne odzienie, ujawniając prawdziwą, złowrogą naturę. (uwielbiam to zdjęcie, ma w sobie urok)


Mam ciche nadzieje, że taką wersję czytało się dość przyjemnie. Niestety, były już dość duże braki, więc postanowiłam opisać wszystko, co działo się w przeciągu dwóch tygodni. Wybrałam screeny, które odróżniają się od innych- reszta to screeny czynności codziennych, typu pogawędki, jedzenie posiłku, uprawianie ogródka czy tańczący Krowo-kwiat Franek, którego wyhodowała Mila jeszcze przed jej śmiercią. I oto ostatni tydzień szkoły... nie wiem jak wy, ale z moją klasą tak się zżyłam, że nie chcę z nimi się rozstać. Życzę wam udanej niedzieli oraz tygodnia, buziaczki!


10 komentarzy:

  1. Gratuluję średniej! Bardzo dziękuję za skorzystanie z mojego obrazka :D U Kunisów tyle się przez ten czas działo ciekawego, że - szczerze mówiąc - niezbyt ogarniam ;p Ale generalnie taka wersja jest bardzo dobra i ciekawa :) Rodzinka pięknie się rozrasta, sporo ich tam już jest! Ciekawe jak dalej potoczą się przestępcze losy Katie (też podoba mi się to zdjęcie, kojarzy mi się z filmami). Ja Tobie również życzę udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i nie ma za co :) Jeśli jaka część jest dla Ciebie niezrozumiała, napisz, to zwrócę na to uwagę w następnej notce ;) mogę przyznać Ci rację co do rozrostu rodziny, choć jak na razie trzecie pokolenie. co do Katie, mam parę planów odnośnie jej "drugiego" życia :) Dziękuję <3

      Usuń
  2. Gratuluję wysokiej średniej! Takie dłuższe opisy zdjęć są ciekawym rozwiązaniem, no i się je bardzo przyjemnie czyta :) Ja mam zupełnie przeciwnie-chcę jak najszybciej rozstać się z moją klasą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! <3 miło mi, że opisowa forma się podoba- w następnej części również zagości :)

      Usuń
  3. Zacznijmy od moich gratulacji,Twoja średnia jest bardzo dobra!^^
    Bardzo przyjemnie czyta się te opisy,fajnie wciągają.
    Katie,jest bardzo ładna,a ten ostatni screen-mega!
    Fajnie,że do rodziny dołączyła jeszcze Hannah i niech się siostra nie martwi,kto wie może jeszcze kiedyś będzie miała brata albo sama urodzi synka?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! ♥ a propo chłopców, dam mały spoiler- trochę ich się już urodziło :p

      Usuń
  4. hohohoho Herba gratulacje! świadectwo jest twoje! <3 bardzo fajny pomysł :3 miło się czytało *>* achh Kunisowe geny ^>^ ostatnie zdjęcie,tak jak napisałaś,ma ten urok. jest takie vjnfhgjhgjhnfaa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję średniej! trzymaj tak dalej, a każda szkoła po gimnazjum będzie stała dla Ciebie otworem :) uwielbiam takie opowiadaniowe opisy, czyta się to bardzo przyjemnie i dzięki temu sprawiłaś że bardzo spodobali mi się Kunisowie :D
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również gratuluję wysokiej średniej :) !
    Co do rodzinki, nadrobiłam zaległości, fajnie czytało się ten odcinek z takimi dłuższymi opisami ^^ chociaż nie ukrywam, że czasem musiałam przeczytać wolniej, żeby "połączyć wątki", ale to nic xD
    Tak mi się wydaje, że gdy grałam w TS4 to moja simka również miała dziecko z Milesem. ^^ a właściwie tylko ciąże, bo potem mi się znudziła czwórka xD
    Smutno, że założyciele rodziny odeszli :( Pewnie też bym uroniła łezkę, widząc jak Travis ściska czule wszystkich, całuje żonkę, a potem odchodzi :(
    Czekam na następne części, ciekawa jestem jak potoczy się kariera Katie ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń