niedziela, 7 czerwca 2015

(60) Rodzina Kunis


Cześć i czołem! Powiem szczerze- nie czuję, że jest niedziela. Mam ochotę zostawić wszystko i odpocząć, ale jeszcze ponad 3 tygodnie- dam radę (chyba). W końcu jest słońce i cholerny upał, którego się nie da wytrzymać, ale tego już od tak dawna chciałam! Przez to chce mi się czytać książki, a ostatnio trochę ich czytam- aktualnie moją lekturą jest "Metro 2033" Głuchowskiego. Co jak co, nie spodziewałam się po sobie, że książki o tematyce post-apokaliptycznej polubię, i to bardzo!

związek Laury i Milesa ledwo trwa tydzień, a już pojawiły się sprzeczki o nic

(pomijając fakt, że Laura ma tu prawie monobrew) oboje uznali, że nie ma sensu być razem

 Milesa na duchu podniosła Rosie

 - Herba no, mówiłam Ci coś

 zdjęcie to budzi we mnie atak śmiechu, Travis ma zarąbistą stylówkę do pracy 

zapracowany przyszły specjalista w start-upie, łowi rybki na obiadek

 Mili jeszcze bardziej trzy ciąże się odbiły na sylwetce

 Rosie i Miles zaczęli spotykać się na rozmowy


Miles miał mieszane uczucia do siostry jego eks

 oczywiście nie zabrakło przerywnika, kapitan Elton (w końcu pamiętam jego imię!) na fali!

Annathiel poznała nowego kolegę na placu zabaw 

 niestety nie udało jej się znaleźć wspólnego języka z nim :c

 za którymś spotkaniem młodzi wyjaśnili sobie wszystko

Ładne pachy Miles :') 

 Rosie odważyła się zrobić krok do przodu <3

 - To tu mam gardło?

 Kunisowe dzieciaczki się starzeją!

 oto młoda dorosła Laura <3

 oraz nastoletnia Annathiel

 i Elton, który jedyny jest podobny do swojego ojca

 najstarsza postanowiła wyprowadzić się i rozpocząć pracę jako malarka

zamieszkała wraz z Annathiel w Oazie Zdrój z Damonem Falconem

Rosie i Elton odwiedzili siostry, by spytać się o życie tutaj

tatusiowo-córeczkowe selfie <3

- Deal with it. 

 Mila pomaga dzieciom w odrabianiu lekcji

 poza gotowaniem, Rosie pokochała pielęgnowanie ogródka mamy

 słodziaki <3

 pierwszy raz widzę, żeby jeść i myć zęby (przynajmniej ta piana nie wygląda jak z Painta)

 Rosie miała przyjęcie urodzinowe, na którym oświadczyła się Milesowi (a czemu nie?)

 oto młody dorosły Miles

i młoda dorosła Rosie <3

Przez następne części postaram się skupić na Laurze, Annathiel i ich współlokatorze. Odnośnie nich mam plan, ale go nie zdradzę :) W międzyczasie zebrałam swe resztki weny twórczej na dalsze urządzanie pokoi w domku. Czytając wasze komentarze, pozbyłam się nowoczesnych roślinek i zastąpiłam je tymi: 


Myślę, że wyglądają o niebo lepiej niż tamte. Chciałabym przedstawić również kuchnię, która kolorami kojarzy mi się z stylem śródziemnomorskim:


Oraz salon, na który prawdę mówiąc, brak mi pomysłu. Chętnie przeczytam wasze propozycje:


Dla ciekawskich, prezentuję jeszcze dom na zewnątrz z przodu i z tyłu, z skombinowanym dachem:(najlepiej- zbudować coś, a później jak tu zrobić dach...)


Jest na razie goło i wesoło, ale jeszcze nie jest to dokończone :) Powtórzę się, ale lepiej tak niż nic: jeśli coś wam nie pasuje, dodalibyście coś lub odjęli, piszcie w komentarzach.Wyjaśnię coś niezrozumiałego itd. Życzę wam udanego tygodnia, buziaczki!

6 komentarzy:

  1. Trochę Ci się roztyli simowie, ale to miła odmiana wśród większości bardzo szczupłych ^^ Dziewczyny faktycznie bardzo podobne do Mili, a Elton do Travisa! Życie im się całkiem miło toczy :) Co do starodawnego domu: roślinki teraz wyglądają dobrze, w kuchni nie bardzo mi pasuje to okno (?). Zmieniłbym je na inne. Telewizor w salonie jest zbyt nowoczesny xd Ale ogólnie dom wydaje mi się być całkiem udany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Dzięki za wstawienie mojego obrazka, bardzo mi miło :)

      Usuń
    2. Szczerze powiedziawszy, wolę z czasem małe "pulchniaczki" od patyczaków :) Jeśli chodzi o okno w kuchni, niestety musisz z nim przeboleć, ponieważ w innych kolorach ten dom w środku i na zewnątrz wygląda trochę blado :c Z telewizorem się zgodzę, ale innego bardziej starego nie ma zbytnio, a wolę grać bez Custom Contentów :)
      + Nie ma za co dziękować, jak obrazki ładne, to wrzucam :)

      Usuń
  2. Jeszcze 2 tygodnie :D A ja do Metra byłam sceptycznie nastawiona, bo jedna recenzentka ciągle dodawała snapy jak to ona się z tą książką męczy :p Ta mina Rosie jest świetna :D Mam nadzieję, że Rosie i Miles będą bardziej dobraną parą niż Miles i Laura. Annathaniel jest cudna *^* Ale w ogóle wszyscy ślicznie powyrastali <3
    Te kwiatki o wiele lepiej pasują do jadalni :) W ogóle cały domek mi się podoba. Salon jest super, te niebieskie sofy tak idealnie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze dwa tygodnie... ech :c Mi czytanie książek idzie dość szybko i zazwyczaj lektura mnie interesuje niż nuży :) jeśli chodzi o domek, to bardzo mi miło, tylko na razie nie buduję- brak weny :(

      Usuń
  3. Kunisowy domek jest prześliczny!
    Kuchnia bardzo mi się podoba,przypomina mi takie urocze,babcijne kuchnie :P(jest taka przytulna i doskonała w każdym miejscu)
    Ja również lubię,gdy simowie mają więcej ciałka.Przynajmniej jest więcej do kochania,nie? ;)
    Rosie to moja ulubienica-jest śliczna!!

    OdpowiedzUsuń