wtorek, 7 kwietnia 2015

(57) Challenge'u kontynuacja


Gif; bigherosixed (Ouat i Elsa ♥)

Cześć i czołem! Mam nadzieję, że każdy z was spędził Wielkanoc dobrze i w rodzinnym gronie :) Niedawno pisałam, że przerwa się zaczęła, a już się kończy. Trochę szkoda, ale zapewne też sprawa egzaminów gimnazjalnych, które są za niecałe 2 tygodnie. Planuję zainstalować ts2 i stworzyć rodzinę. Jak na razie myślę, że na blogu będzie górowała dwójka i czwórka. Trójka tyle razy odmówiła ze mną współpracy i na chwilę obecną nie instaluję jej. Zapraszam do drugiej części challenge'owej rodzinki~

 oto Arthur ♥

 i April (która po części jest podobna do Dona)

krowokwiat urósł, a tymczasem przeprowadziłam rodzinę do większego domu

 wszystkie dziewczynki, śliczne ♥

 chód kaczki, ahahah

 smutny Johnny :c

 Mishelle maluje coraz fajniejsze obrazy

 cała rodzinka wybrała się do parku

mamuśka poszła szukać kolejnych ochotników

 a dzieci pojadły hot-dogi i połowiły ryby

 uwielbiam ją ♥

  zmysłowy pocałunek (uwielbiam tą interakcję!) ♥ ♥ ♥

 dziewczynki bawią się z starszym bratem

powiedzcie mi, gdzie to stworzenie ma oczy...

Don wpadł w odwiedziny, a to ci niespodziewanka

 jak romantycznie, pasują do siebie (nawet się zastanawiałam czy challenge przerwać dla Dona, ale jednak nie :'))

 April miała okazję spędzić czas ze swoim tatą, o którym Mishelle niespecjalnie mówiła

 aż mi się łezka w oku zakręciła :')

 znowu poród...

 i znowu ciąża! rutyna życia Mishelle

oto Adam, który jest zdecydowanie kopią ojca-rapera

 i Brooklyn, syn z piątej ciąży Mishelle (żadnych zdjęć takowo nie cykałam)

Arthur ♥ ♥ ♥

 szósta ciąża, bum bum bum!

 North i Maya świętują urodziny! (zdjęcia North nie mam z tortem)


 oto Maya, typ spokojnej dziewczyny ♥

oraz North, która ufarbowała sobie włosy na niebiesko ♥

Tak trochę w temacie, zdjęcia te są archiwalne, ale nie chcę od razu dawać wszystkiego, bo byłoby zbyt długie i nieco monotonne. Mogę jedynie zaspoilerować, że kogoś mi tu Krowokwiat zjadł, a potem sam usechł :c Ten, kto zgadnie, kto stał się obiadkiem roślinki, to dostanie... buziaczka! :p Życzę udanej połowy tygodnia, do następnej notki~

15 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, April jest malutką, dziewczęcą wersją Dona ;) Nie znam się na budowie ciała krowokwiata, ale zdaje mi się, że oczy ma pod tą jego listkową "czupryną"... Hmmmm, myślę, że Arthur został ofiarą krowokwiata ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pod tą czupryną, to pewnie oczy są jak grosiki... niestety, pudło :p

      Usuń
  2. Już się nie mogę doczekać tych 3 wolnych dni od szkoły :D Maya i North nadal są cudne, tak ślicznie wyrosły *-* Brooklyn Taki słodziak :D Ja zgaduję że krowokwiat zjadł Dona xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko ja nie mam the sims 4? :D :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie tylko ty, jest jeszcze pewnie wiele osób, które nie są zwolennikami ts4 ;) ale wiesz, zależy też od gustu, bo np. ja pierw dziękowałam grze, ale później przekonałam się, że może być dość ciekawie :)

      Usuń
  4. Według mnie wszystkie dziewczyny są dość podobne do mamy :) Adam chyba najbardziej wyróżnia się z rodzinki. Ach ten Krowo-kwiat! Stawiam może, że zje Adama ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adam do ojca podobny, zresztą coraz więcej dzieci podobne do ojców teraz są :) niestety, pudło :P

      Usuń
  5. North jest prześliczna<3333 Brooklyn ulula! Będziesz musiała odganiać od niego dziewczyny *-* April! O matulu,jaka śliczna! Zgaduję że krowo-kwiat zjadł Maye :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w końcu ktoś zgadł, uff! XD

      Usuń
    2. huraaaa zgadłam xd link do koszulki:
      http://modthesims.info/download.php?t=543958 :)


      Usuń
  6. April jest śliczna jejku ;33

    http://mysterioussims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz fajnych simów :)

    Zapraszam do mnie : http://loveworldthesims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń