niedziela, 24 maja 2015

(58) Trzecia (i ostatnia) czwórkowa rodzina


Cześć i czołem! Już trochę czasu nie pisałam tutaj, ponieważ coraz bliżej do końca roku szkolnego, a nauki jeszcze więcej. Jakoś ogarniam ten harmider wśród książek, oceny proponowane są przyzwoite, więc mogę spać z głową na karku ;) Pustka na blogu spowodowana jest moim brakiem pomysłu, co by tu dać. Ostatnio (czytaj- od piątku) stworzyłam nową rodzinę, na którą mam jeden, główny cel- dojść do jak największej ilości pokoleń. Wierzę w grę, że pomoże mi i nie będzie sprawiać przykrych niespodzianek :)

 Ta przeurocza simka to każdemu (chyba) znana Mila Kunis

  zamieszkała w bardzo "nowoczesnym" domku by Herba design

 szachy nie są jej specjalnością, ale za to jest mistrzynią min <3

 no hej Travis (choć herba cię nie lubi, cśśś)

a masz chłopcze kwiatuszka

selfie koniecznością, Mila jest taka piękna <3

 młodzi zamieszkali razem, no i tego tamtego

 świętowanie związku skończyło się "magicznym" urośnięciem brzuszka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

 - Kochanie, będziemy mieć dziecko! ...Travis nie kmini, o co cho

 żabciu, żabciu, gdzie ty jesteś? 

nie wiem czemu, ale lubię to zdjęcie

 Mila awansowała w pracy i awansowała w ciąży :)

 nowy domek, który znalazłam w galerii, nie dość, że tani to śliczny

 przyszły tatko czeka na maluszka <3

 a przyszła mamunia podziwia się przed lustrem

 jej mina odzwierciedla moją reakcję na nadchodzący "sezon komarowy"

 upsi, wody odeszły

 a na świat przyszła córka imieniem Laura <3 

 malutka stała się oczkiem w głowie rodziców

 jak i również w mojej głowie <3

 czas szybko upłynął i Laura wyrosła na dziecko szkolne, baaardzo podobna do Mili

 Travis na jednej z randek poprosił wybrankę swojego serca o rękę

 nie muszę chyba pisać, że Mila się zgodziła (już to napisałam, cśś)

 kochani <3 (Travis, zaczynam cię lubić)

 uwielbiam Wierzbową Zatoczkę, a szczególnie to zdjęcie

 Laura z różowym, gigantycznym misiem, kochane <3

 jedna zajmuje się raportami, a drugi programowaniem

 oho, rośnie nam muzyk :)

Zapomniałam wyjaśnić, dlaczego ten post ma taki tytuł. Uznałam, że nie ma sensu dodawać kilkudziesięciu challenge'ów czy rodzin, z których wstawię tylko parę części. Pierwszą rodzinę utraciłam przez formatowanie, a zapis z 100 baby challenge przypadkiem usunęłam (brawa dla herby!). Jeśli chodzi o ts2, zainstaluję je w sobotę po szkole (tak, idę w sobotę do szkoły), dodatkowo postaram się nadrobić swoje braki na waszych blogach :)  Życzę udanego tygodnia, do zobaczenia!


8 komentarzy:

  1. Wybacz, że dawno mnie tu nie było :c Czas tak szybko leci, a ja jestem mało zorganizowaną osobą przez co w różnych kwestiach mam zaległości... :p
    Życzę Ci jak najwięcej pokoleń rodzinki :D ! Ja też zawsze chcę mieć jak najwięcej pokoleń, hihi<3 Mila jak widać nie zwlekała z realizowaniem misji i szybko zaciążyła :D Ten domek z galerii faktycznie śliczny! Nie wiem czemu, ale mi Laura z twarzy bardziej przypomina Travisa ^^
    Pozdrawiam :* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co przepraszać :) wydaje mi się, że gdy głównym celem danej rodziny jest jak najwięcej pokoleń, to gra przynosi uciechę :) dziękuję i również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Wielopokoleniowe rodziny są najciekawsze :D Mila jest bardzo ładna, a Travis po Twojej przeróbce wygląda zdecydowanie lepiej! Nieźle im się Laura udała :) Mają ładny dom! Współczuję szkoły w sobotę. Ja to kiedyś też przeżyłem, jeśli dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! :) Travis po mojej przeróbce jest ukojeniem dla oczu, bo mam ochotę go zabić, gdy ma swoje "jajeczne" włosy :p dzięki, choć sobotę z klasą mam zaplanowaną i oglądamy film :)

      Usuń
  3. Mili Kunis nie kojarzę, ale ma imię takie jak zdrobnienie mojego imienia, więc już ją lubię xD Domek fajnie ci wyszedł, jest taki nietypowy :) A ten drugi jest taki uroczy *^* Mila szybko zaszła w tę ciążę :p Ale Laura jest kochana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahah, toż to ci za przypadek :p spojlerując, Mila jeszcze dwa razy była w ciąży :p

      Usuń
  4. Laura jest śliczna, z resztą nic dziwnego bo Mila to piękność<3 no to życzę Ci aby Kunisowe drzewko wyglądało o tak http://4.bp.blogspot.com/-6nRSbIt7KEw/U6q20fZQDkI/AAAAAAAAGKU/QYQrK-ZlspI/s1600/drzwewo2506.png :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejuuuu, dziękuję <3 ach, na takie drzewko trzeba trooooochę zapracować (Demony, kocham! <3) :D

      Usuń