środa, 1 kwietnia 2015

(56) 100 baby challenge v.2


Gify; bigherosixed ♥ ♥ ♥

Sul sul! Znowu gify z Maleficent... kocham ten film! Środa, środek tygodnia, a mnie zaczyna trochę niepokoić mała aktywność blogosfery. Jak na razie, korzystam z dużego zasobu wolnego czasu. Później nie wiem, co będzie dalej, ale kolejnej przerwy nie planuję ;) Ostatnio dość intensywnie myślałam, czy faktycznie po raz drugi podjąć się 100 baby challenge. I oto po raz drugi, startuję z tym szalonym wyzwaniem, i mam nadzieję, że pobiję mój dotychczasowy rekord z ts3- 7 dzieci ;) Także co... zapraszam do czytania!

 Oto Mishelle Simmer (iście ambitne i proste nazwisko), nasza szczęśliwa "ofiara" challenge'u

 uwielbiam ją i jej tatuaże ♥

 pogaduchy z Johnnem Zestem

 no i tego i tamtego...

 i tego i tamtego skończyło się ciążą

 przy okazji, Mishelle szuka już kolejnych kandydatów na ojców

 północ, a ona zajmuje się ogródkiem...

 już to trzeci trymestr... a dom dostał małe, kodowe dofinansowanie... :d

i w końcu wody odeszły

 oto pierwsze dziecko ze stu, Arthur ♥

 Mishelle nie zaprzestaje na romansowaniu, a najlepsze, że Johnny stoi na zewnątrz ahaha

 tulimyyy

druga ciąża po drugim tego i tamtego :')

i już flirty z Donem Lothario, mrah

odmówił zostania jej chłopakiem :c

ale za to zgodził się na randkę (mistrz drugiego planu!)

co jak co, ale Arthur to Picassem nie będzie

nowy wygląd, bardziej kobiecy

i na świat przyszły bliźniaczki- North i Maya ♥

trzecia ciąża, tym razem z Donem

 yaaaaaay, mam krowokwiata! ♥ ♥ ♥

 fajne widoczki z okna

a w sypialni naszej mamuni znajdują się jak na razie dwa obrazki, które lubię

 ciąża szybko minęła i Mishelle urodziła April

 ahahaha, flirty z gangsta raperem i zazdrosny Johnny

 czwarta ciąża :d

Arthur dostał szóstkę w szkole- czas na urodziny!

Jak młody wygląda jako nastolatek zobaczycie w następnej części relacji z challengu. Chciałabym też z tego miejsca pozdrowić przyjaciółkę, która wspomogła mnie wymyśleniem imion dla przyszłych dzieci obu płci i poprzez Skype'a pomagała mi wybrać faceta, imię dla dzieci oraz ubiór Mishelle i takie tam... ;) Dajcie znać, czy podoba się wam druga wersja tego szalonego wyzwania, do następnej notki~

10 komentarzy:

  1. Bliźniaczki są słodkie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne gify :3 Nazwisko tak bardzo kreatywne xD "kodowe dofinansowanie" - a ja przeczytałam kolorowe dofinansowanie xD Zresztą też się zgadza, bo ten domek aż tryska kolorami :) Jakie piękne dzieci O.O Masz zamiar kupić nowy dodatek do TS4 - Witaj w pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te dzieci takie piękne- a ojców wielu, to głównie też tu pomoc genów Michelle hehe :d jak na razie oglądam filmiki na YT, by przekonać się, czy ma to jakiś sens. ponad miesiąc temu kupiłam ts4, najpierw niech w nią dogłębnie pogram, później pomyślę nad dodatkiem ;)

      Usuń
  3. North i Maya są przecudne *,* Arthur ma talencik xD Jak zrobiłaś te obrazki z dzieciakami? :o Dinuś! <3 Ale Ci szybko idzie z tymi dziećmi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedawna aktualizacja dała możliwość malowania obrazów na podstawie zdjęcia ;)

      Usuń
  4. Może zacznę od tego że zrobiłaś cudowny szablon<3 Nagłówek prosty ale ma swój urok :* Bliźniaczki prześliczne *o* Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądać Arthur po urodzinach ale także April gdy dorośnie ^.^ Zdradzisz w kogo się wdała? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już wiem, i April już nawet jest w grze nastolatką :3 mogę zdradzić, że jest pół Mishelle, pół Don, jest prze.prze.przekochana ♥ dziękuję :*

      Usuń
  5. Ładny wygląd bloga :) Nie powiem, zdziwiło mnie to szalone wyzwanie! Biedna ta Mischelle, tyle dzieci na utrzymaniu ;p No, ale muszę powiedzieć, że na pewno jest to bardzo ciekawa rzecz i ciekawią mnie kolejne części przygód tej simki, jej obecnych dzieci, a także przyszłych! A Tobie współczuję, choć na pewno jest z tym też sporo dobrej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mishelle to zajmuje się malowaniem i gotowaniem (czyli same przyjemności), a nad dziećmi czuwam ja :p dzięki, choć już ogarnęłam cały ten chaos :)

      Usuń