wtorek, 14 października 2014

#34 Rodzina McGraw


bonjour! jako, że dziś wolny wtorek, bo dzień nauczyciela, piszę notkę :) jak wasze samopoczucie? czy wy, jak ja macie co tydzień jakieś kartkówki i sprawdziany? patrzę, że coś ostatnio blogosfera mało aktywna... w weekend miałam szał zakupów- nowe, cieplejsze ubrania na zimę oraz dobroduszna niespodzianka od rodziców- ts3 nie z tego świata. dodatek testuję od razu na McGrawach, bo miałam i tak zamiar im nieco pozmieniać. bonne lecture~

McGraw, część 8

na początek prezentacja domu- salon, połączony z jadalnią i kuchnią

gabinecik alchemiczny Stilesa jr.


sypialnia Meggie i Issaca


są w domu trzy łazienki, każda wygląda tak samo


piętro wyżej- korytarz z kwaterą Kościldy i leżakami

pokoik dla przyszłego potomka


pokój April


powracając do rodziny, Stiles jr. stał się czarodziejem, porzucił karierę piosenkarza dla profesji alchemika

a April stała się piękną, psotną wróżką ♥

 Meggie zaszła w ciążę, czas wolny spędzała na naukę przepisów

talent do gotowania odziedziczyła po babci

przyszła ciocia cieszy się z nadejścia malucha

uwielbiam reakcję simów po zjedzeniu chili con carne

bardzo polubiłam możliwość hodowli roślin w donicach

szybko urósł brzuchol i szybko odeszły wody

na świat przyszła May McGraw, mam coś ostatnio fetysz do nadawania jako imię angielskich nazw miesiąca

strażnik teksasu w wersji domowej

Stiles jr. zawzięcie pracuje przy wyrabianiu eliksirów

April karmi pszczółki

ebzi bebzi <3

jako, że mało co przepadam za noworodkami, szybkie urodzinki

tuli tuli do tatusia

 Meggie gawędzi z magicznym lustrem

niejaka miejscowa wpadła w oko Stilesowi jr.

uwielbiam tą interakcję <3

ahahah zamieniłam jakąś wróżkę w mumię

przemieniony przez LAMĘ czarodziej próbuje zmienić słoik miodu za pomocą konwersji

Issac się zestarzał, z dorosłością mu do twarzy

rozwalają mnie wilkołaki

patrzcie, jaki model pojawił się przed domem

 April zamiast być w domu, wybrała się na nocny spacer z Tristanem

 zostali parą <3

 ich spojrzenia mnie przerażają

tuli tuli do cioci <3

najmłodsze kobietki świętują urodziny

jeżeli nurtują was pytania po przeczytaniu ósmej części, daję odpowiedzi:
- utraciłam screeny, które zrobiłam w miniony piątek, dlatego taki przeskok.
- gdzie jest Nakisha? zbugowała się i padła z głodu, pomimo wielokrotnego 'resetsim'.
- April, od razu po przybyciu do Moonlight Falls, miała urodziny.

w międzyczasie szablon na blogu się zmieni, bo herba nie ma co robić. życzę wam udanej środy, czwartku i piątku. baisers!


12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten dywan, który u Ciebie jest w salonie <3
    May-bardzo fajne imię
    Też mam dużo sprawdzianów, u mnie w szkole to norma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, też polubiłam ten dywan- jest bardzo ładny :) dziękuję w imieniu May <3 Jak widać, nie jestem sama, eh :p

      Usuń
  2. U mnie full kartkówek i sprawdzianów :-/
    Bardzo ładne imię -May
    (Dltego mi się podoba bo mam na imię Maja :) )
    bardzo fajnie urzadzilas dom :D

    SimsLoveForever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. April taka śliczna *-*. A jej pokój cudowny, ajbshxiks <33 ogólnie strasznie mi się podoba ten dom, chociaż może taki w starodawnym stylu, ale u Ciebie świetnie to wyszło *3*. May to świetne imię! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się napatrzeć, jaka ona jest urocza! *3* Pokój jej nieco prosty, bo nie miałam pomysłu, więc... ale dziękuję za miły komentarz odnośnie domu <3

      Usuń
  4. April jest śliczna <3
    Domek bardzo ładny :)
    May to bardzo fajne imię :)
    U mnie tez dużo kartkówek i sprawdzianów :(

    simsowesimsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jak ty często te szablony zmieniasz. XDD Ładny wygląd bloga, ale poprzedni chyba bardziej mi się podobał.
    April ma piękne skrzydła, w ogóle lubię wróżki w simsach. :D
    Hah, ciekawy pomysł z tymi imionami od nazw miesięcy!
    Issac faktycznie dobrze wygląda jako starszy. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta zmienną jest ^^ a ten właśnie podoba mi się dlatego, że w końcu jest taki, jaki chciałam. Dla mnie te skrzydła są najładniejsze od pozostałych. Większość dorosłych simów jest seksowniejszych xd

      Usuń
  6. Będę musiała podziękować szkole że nie byłam na urodzinach bloga. Spóznione sto lat<3333 Ty masz WIELKI talent do robienia domów<3333 April jaka cudna ;) A o malutkiej May nawet nie wspominam<33 Kocham rude włosy :*** Szablon ajdhdjvhbjfhgjgg <33333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję <3 A propos rudych włosów, to jest u mnie jedyne pokolenie rodziny w simsach, w którym dziedziczą głównie simki rude włosy :)

      Usuń
  7. Szkoda, że utraciłaś screeny i Nakishę :c <3
    May i April to prześliczne imionka. ^^ Też miałam taki fetysz jakiś czas temu, także nie jesteś sama xD
    Dom jest piękny! Zazdroszczę ci tego NZTŚ jak nie wiem... :<
    Issac jaki przystojny. No, no!
    Jestem ciekawa jak wyrosną dziewczynki <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też szkoda :c Ojejku, dziękuję dziękuję <3 Dziewczynki to ja już wiem, jak wyrosną, hihihi. :) Odpozdrawiam! :*

      Usuń